![]() |
Citat:
|
Skit i samma! Jag kommer ändå inte anlita dem på ett tag. Den enda som jag fundera på att anlita av Kelko, pricerunner, prisjakt, dittpris. Det är eventuellt prisjakt, dom har en vettig prissättning.
Jag börjat bli jävligt elak på alla jävla nassare som ringer och vill kränga mögg. Sist var det en tjej som vill sälja någon säkerhetsmjukvar, men hon kunde inte svara på om den var Luxor ABC80 kompatibel. :-) Frågan är om det inte ger mest att annonsera på google.se, dom är seriösa i alla fall. Citat:
|
Jag hittar ingen e-post adress på deras sida? Kan det verkligen vara så att en katalogtjänst på nätet saknar e-postadress, eller är det bara jag som blivit blind?
Jag hatar att prata med säljare i telefon. När avtalet sedan kommer så visar det sig alltid att ett och annat inte stämmer överens med det de har sagt och lovat. Tar man det över mail, så att man får allt som sägs skriftligen, så brukar säljare däremot genast bli mer sanningsenliga. Så vart står deras e-mail? :unsure: |
2% har jag för mig...
|
Till dom som börjat använda sig av dittpris.se, ger det några besökare o sales?
Jag har blivit allergisk mot såna här sidor sen skövdegänget (digital steakhouse) började härja. Mvh Predrag Beastwear |
Citat:
|
Hur implementerar man dittpris rent tekniskt? Vad behöver man göra för att dittpris ska kunna spåra försäljningen? Kör man nåot javascript i "kassan" som skickar försäljningssumman eller liknande?
Sen antar jag att man skapar en textfil med sina produkter, eller? |
Tar upp denna tråd igen eftersom jag i dagarna blivit kontaktad av en påstridig säljare,någon som har haft dessa inorge,danmarkfinland också som kan säga om det genererar några avslut eller om det är helt dött??
B) |
Citat:
|
Fick möjligheten att testa alla fyra länder under 2 månader,skulle jag inte vara nöjd så behöver jag inte heller betala något,det måste generera något tycker man eftersom dom vågar sig på en sån deal.
<_< |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson