![]() |
Citat:
|
Även jag har nu sagt upp mitt samarbete med MM-medier. Efter en längre mailkonversation tyckte Sara att det är OK att Spamma eftersom "andra ändå gör så".
|
Den där "marknadsundersökningen" var riktigt ful. Javascriptet slänger dessutom upp felmeddelanden på norska eller danska.
|
Citat:
Citat:
|
Hej.
Jag puffar upp denna tråden och undrar om någon har några nya erfarenheter av MMMedier. Eftersom de inte har någon tröskel / anslutningsavgift (som t.ex. affiliator har) så överväger jag att testa dem - men efter att ha läst denna tråden blir man ju minst sagt tveksam. |
Vi har använt dom till och från ett tag utan problem.
Dock har dom ibland coreg kampanjer som antagligen inte är tillåtna i Sverige. Dvs dom kör en blandning av frågor man ska svara på kopplat till reklamerbjudanden. Gråzon kanske... Någon som vet? |
Hur skapar man ett login konto på Mmmedier?
|
hehe sidan ser ut som en tvättmaskin:P
|
Citat:
|
http://www.mmmedier.se/
tryk på webmaster og tryk på anmäl - så kommer der en signup form :) Er der nogen spørgsmål omkring MM Medier - så kontakt mig. Vi er et fullsize afffiliate netværk med webamstre i Danmark, Norge, Finland, Tyskland og UK. Vi har været i branchen i mange år og anser personlig kontakt som det vigtigste. Det betyder at du kan få os på din messenger, hvis du beder om det, eller du har flere spørgsmål - hvor vi normal siger at du kan få vores Messenger account så du kan spørge alt det du vil. Noget af det som vi har stor success med er vores undersøgelser. Ofte giver disse 3-5 kr. pr klik igennemsnit, da der er mange relevante kampagner som folk elsker. Jeg er i Stockholm næste uge - 27 og 28 August. send mig en mail på [email protected] og så aftaler vi at tage en snak over en kaffe eller en øl :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson