![]() |
Redesign #4
Sent på fredagsnatten och hann inte riktigt hela vägen i dag heller. I kväll valde jag Bineros startsida och det fick bli en väldigt basic idé för att jag skulle hinna (och ändå hann ögonen gå i kors före footern hann göras klart). Sov gott på er! |
Citat:
|
Har faktiskt funderat på det, när jag kollar på teman på Themeforest slås jag dock av att de som säljer oftast har väldigt välutvecklade administrationsmöjligheter vilket är mer än vad jag kan. :)
Redesign #5 Väldigt snålt försök i dag, lovar bättring till i morgon! Är det någon som har förslag på sida för mig att redesigna så får ni jättegärna komma med tips! |
Redesign #6
En omgjord version av bokningsbolaget Lugers startsida. Försökt få sidan och artisterna lite mer säljande med större bildfokus. (Känner att jag designat lite för bekvämt och tar som sagt jättegärna emot tips på sidor att redesigna så att jag inte faller tillbaks till sidor/branscher jag känner mig mer bekväm med.) |
Citat:
|
En redesign av WN borde vara en utmaning, inget bildmaterial att jobba med ;)
|
Lutar nog mer åt en makeover på WN i sådana fall då Aftonbladet i alla fall i dag hade krävt för mycket tid. :)
Tack! |
Redesign #7 slutade i totalt haveri och kommer inte att visas mer än så här, haha...
http://f.cl.ly/items/3A1g2P0l1S0F3f3...%3A08%3A36.png |
Redesign #8
En uppiffning av mitt modems admingränssnitt. Märkte dock på tok försent att jag hade börjat sno idéer alldeles för skamlöst från detta tema. Därför blev det en avstrippning så att i alla fall några av "lånen" försvann (finns fortfarande kvar). Dåligt flyt senaste två dagarna, men så blir det också ibland! |
Citat:
En sak jag noterat är att de sidor du gör inte är responsiva, nu gör du ju detta bara för skojs skull, men ville bara påpeka det :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson