WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Gratis .nu domäner (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1058137)

sioustis 2013-06-05 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av extra-c (Inlägg 20471282)
Hoppas det! Eftersom jag lyckades regga w3.nu :D

Transform.nu passade perfekt för en blogg där jag kommer omvandlas under 1 månadstid. Tack för den som tipsade om detta erbjudande, där slapp jag betala 100kr för .nu domän :D

Grymt!

Grattis! :)

BoXon 2013-06-05 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av cvnu (Inlägg 20471270)
När du förnyar sen:

OBS: Two-character names can be registered for a price of 2.500 kr per year.

"Erbjudandet innebär att du får ditt domännamn helt kostnadsfritt i ett år och du behöver endast ange din svenska adress. Ett extra erbjudande är att du får möjlighet att förnya ditt domännamn i ytterligare ett år för endast 69 sek."

gurka 2013-06-05 19:52

"This special offer is only valid for customers who were existing nunames customers prior to 3 June, 2013"

Nunames.nu = retards.

De plockade bort både min 020.nu och cb.nu samt ett par till bra. De lämnade bara skräpet. DDos nästa!

Så är du kund sen tidigare hos nunames kan du nu regga cb.nu gratis, först till kvarn... Jävla pissföretag hoppas dom dör.

Jag har ju kvittot, borde jag inte ha rätt till domänen då? Jag har ju köpt den för 0kr.

gurka 2013-06-05 20:17

Av 110 registrerade domäner har jag nu 82 kvar. De lär väl plocka bort resten också tills jag har 15 kvar, hahaha.

Nåja, det var ju för bra för att vara sant ändå.

ViktorForssell 2013-06-05 23:28

Citat:

This special offer is only valid for customers who were existing nunames customers prior to 3 June, 2013......
Antiklimax till tusen.

gurka 2013-06-06 00:49

Känns som om jag spammar tråden men vill bara påpeka att jag hara fått alla mina domäner raderade och släppta. Måste väl ha brutit mot någon regel eller nåt. Kan logga in på mitt konto men alla domäner är väck. *asg*

Ingen annan som har samma problem? Sist jag mejlade nunames tog det en vecka för dom att svara, dom kan fara åt helvete.

lyftkran 2013-06-06 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av gurka (Inlägg 20471448)
Känns som om jag spammar tråden men vill bara påpeka att jag hara fått alla mina domäner raderade och släppta. Måste väl ha brutit mot någon regel eller nåt. Kan logga in på mitt konto men alla domäner är väck. *asg*

Ingen annan som har samma problem? Sist jag mejlade nunames tog det en vecka för dom att svara, dom kan fara åt helvete.

Samma problem här med borttagna domäner på tre olika mailkonton som inte varit kund hos nunames tidigare (höll mig tom till 15 domäner per konto)...

Lyckades dock ha dem parkerade cirka 30h vilket var tillräckligt för att samla lite information om typeins. Lyckades hitta på en tvåtecken domän som hade sjuka mängder med typeins som jag nu gick in och köpte för 2500 under ett år eftersom den blev borttagen.

cvnu 2013-06-06 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av lyftkran (Inlägg 20471477)
Lyckades dock ha dem parkerade cirka 30h vilket var tillräckligt för att samla lite information om typeins. Lyckades hitta på en tvåtecken domän som hade sjuka mängder med typeins som jag nu gick in och köpte för 2500 under ett år eftersom den blev borttagen.

kr.nu eller? :)

Kruger 2013-06-06 21:51

Efternamnet på den kände man igen i alla fall då det stog på nästan alla LL som reggades (och togs borts), hela släkten involverad? ;)

gurka 2013-06-07 02:08

Detta är inte längre fulspel, detta är systematiskt bedrägeri som ska polisanmälas och uppmärksammas i relevant media. Rekommenderar er övriga som blivit drabbade att polisanmäla nunames också. Man ska inte bli tvingad att köpa ett domännamn man har lagt ner arbete på i vetskap om att domänen är ens egen.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson