![]() |
Angående Karlsson, om det nu råkar ha blivit något fel med just hans konto och det dröjt så pass länge vore det då inte betydligt bättre att bara skapa ett nytt konto till honom och flytta över allt till detta?
Håller med Fredrik om att själva driften varit mycket bra hos Crystone men alla problem är kopplade till kontrollpanelen. |
Citat:
|
Jag har också ett vanligt webbhotell hos Crystone och jag måste säga att det har fungerat felfritt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade lite problem då jag flyttade över ett antal domäner till Crystone från Binero, vart utan mailen ett par dagar då Binero hade fuckat upp authkoderna och flytten fastnade under helgen och man stod bara och tuggade utan att kunna vara nåbar eller börja med hemsidorna ens.
Men som övriga säger så är det kontrollpanelen som är det största bekymret, men man kommer snabbt in i den ändå. :) |
Har ett 40-tal sajter hos Crystone och samtliga har legat nere sedan klockan 7-8 i morse. Dessutom låg de nere under stora delar igår också.
Fruktansvärt dåligt. Hoppas på någon form av kompensation nu, för det är inte första gången det här händer. Tycker verkligen bara det är problem med Crystone - mycket sämre än sina konkurrenter, Binero, City Network, Oderland mm... |
Citat:
För jag lovar att många här gärna går o köper en pizza utan att bry sig om vad de kostar mellan 75-90kr. Medan webbhotell man livnär sig på så tar man o lägger en budget på under 70 kr i månaden. Jag har inte riktigt förstått mig på logiken. Den kompensationen du kan förvänta dig är nog att du kanske får 1 vecka gratis eller något. Det skulle jag i alla fall uppskatta som en rimlig kompensation. |
Citat:
Tyvärr ligger du på en server vi har upplevt mycket problem med denna vecka, ber verkligen om ursäkt för detta, allt ska dock sedan 13.30 med servern, så dina sidor bör vara uppe igen. Om du kontaktar mig via PM eller på [email protected] så ser jag till att du får en rimlig kompensation för detta, jag kan även se till så vi flyttar dig till vår senaste server som vi lanserade för 1 vecka sen. Kan garantera att du kommer uppleva att allt fungerar bättre där. Åter igen, ledsen för det som inträffat dig, server problemet berodde på problem med diskarna. Mvh Fredrik |
Citat:
Tackar för snabbt svar! Toppen! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson