![]() |
Det var ju en bra upphandling man gjorde...
Kollade de inte referenskunder eller liknande innan man köpte in detta system? Kontentan av hans inlägg är ju att vi kan vänta oss ytterligare avbrott fram till dess att leverantören behagar fixa den här buggen. Låter absurt. |
Citat:
Jag personligen vägrar köra nya firmware, bättre låta andra testa dom före något år så får alla andra få problemen innan. Sedan är jag emot SAN som kör SMB/NFS direkt i sin kontroller, det känns inte skalbart och stabilt i stor enterprise miljö. Då känns FC och möjligtvis iSCSI betydligt driftsäkrare och skalbart med risk för mindre problem. |
Citat:
|
Mors!
Någon som kan rekommendera annat / stabilare än Binero? trött som faan på dom där avbrotten hela tiden, har haft dom sen 2008. avbrott förförra veckan... sidan & mailen va nere nu i fredags sidan & mailen nere nästan hela dagen.... Kompensation: 0:- senaste tiden går systemet i "SIRAPSLÄGE" nu mera också. |
Jag är inte heller särskilt förtjust i ny, oprövad teknik men problemet är ju att någon måste vara först ut. Att låta någon annan testa saker först är ju lite fult också men de mindre webbhotellen har inte råd att chansa. Tycker det är modigt av Binero och City Network att gå före men i nuläget fungerade saker och ting tyvärr betydligt bättre innan uppgraderingen. Jag hoppas de lyckas lösa problemen så snart som möjligt.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Det är dock olyckligt att en hel miljö står och faller i en enda punkt. |
Citat:
|
Ligger några av era sidor som ligger under PHP hos binero nere?
Jag kan inte nå siterna och en felsida från binero dyker upp. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson