John Adams |
2012-09-25 13:48 |
Citat:
Ursprungligen postat av kingkong
(Inlägg 20451476)
Helt sant Conny! Har massa tankar om det, en affärsplan/företagsplan/plan för struktur över webbplatser, men hur som helst var det en bra idéer. Webben erbjuder så mycket och alla som är intresserade går ofta fel, vilket är lätt. Så en plan är bra.
Jag vet inte hur er tidigare sammankomster ni har haft har sett ut, men min erfarenhet av liknande är att det är svårt som ny att komma in. Liknande som jag tidigare har deltagit i har oftast "kvällens tema" gått åt skogen, det brukar sluta med att alla diskuterar det som kommer upp och att det blir väldigt brett. Givetvis behöver inte det vara fel.
Hur som helst så tycker jag det vore kul att få vara med och jag hoppas det blir ett gäng. Det är alltid roligt att få träffa nytt folk och få en person/ansikte till de som är här på WN. :)
Ni får gärna berätta hur det har varit förut på era träffar.
|
Själv har jag inte varit med sådana möten tidigare, har varit inne på forumet ett tag nu och har redan lärt känna en del av dessa personer via namn och alias.
Har lärt mig en massa sedean början bara genom att ställa frågor och läsa igenom andras, Jag tror på att träffen kommer att skapa flera kontakter iom att de flesta här syslar med samma sak som mig själv, dvs Webmastering.
Erfarenheten säger att en spontant träff brukar nästan alltid spåra ur schemet, men att ha en struktor som Conny var inne på skadar inte, ifall en del av oss vill hålla sig till det.
För dig och mig, som har nyligen börjat med det hela kommer att bli ett lärorikt möte, oavsett hur slutet på denna kväll må bli, Själv bor jag utanför Stockholm ( Norrtälje ) men kontoret har vi centralt, grevgatan.
1 månad kvar till mötet, vi få se om det blir flera som hoppar på tåget, att bygga egna kontakter på en träff i denna kaliber ger ofta vägen till flera små träffar i efterhand.
|