![]() |
Citat:
|
alltså
Citat:
Är det så att jag bryter mot Wn`s regler och anses vara en spammare här får ni ju rätta mig. Ska vi dock diskutera vidare om beteende på forum osv så går jag inte iaf över gränsen med rasistiska påhopp med mera. Jag deltar inte i diskussioner som är utom mitt kunskapsområde och kommer med "smarta tips" och "antaganden" om hur det fungerar och hur folk bör agera. Bör inte du också hålla dig till det du kan bäst, hjälpa dem som behöver din kunskap inom områden du är duktig på? varför gång på gång lägga dig i saker du inte vet något om och låtsas vara "allvetare" ? och därmed låta oss som vet hur df fungerar och för oss som tjänar bra på df utbyta kunskap och tankar kring programmet med varandra. Är inte wn.se forumet för att just diskutera bland annat affiliateprogram , jämföra stats , konvertering och utbyta kunskaper - erfarenheter inom det? Och att det är livat i DF trådarna - att df förekommer ofta i de senaste 500 inläggen - kollar du lite så är du mycket delaktig till att driva igång dessa trådar vissa df trådar kommenterar du själv 3-4 ggr med mest spydiga kommentarer dock. Att folk vill diskutera och skriva on DF på sveriges enda stora webmasterforum som handlar om affiliateprogram är väl inte direkt orelevant? eller spam? |
Citat:
|
Nu blir även jag spammad återkommande. Tänkte först inte bry mig, utan bara radera skiten. Men det återkommer, så nu är jag pissed.
Spammet är på svenska och det spammas för: knullat.se sexpartner.nu Via: IP-adressen är: 213.100.72.181 Värdnamnet är: c213-100-72-181.cust.tele2.se |
Ser ut att vara en medlem här på wn som äger domänerna.
Citat:
|
Gustav jag rapporterar uppåt. de blir varnade. svarar de ej på varning stängs de av permanent
|
Citat:
Citat:
Varnad har han förövrigt redan blivit en gång, ser jag i den här tråden. Men färskt forumspam inkom senast idag. För några dagar sedan var han en "sexhungrig mamma". Men nu har han gått över till att bara spamma länkar, utan att försöka svepa in det i någon fånig story. Jag har även blivit spammad av sexuellkontakt.se och hasex.se, samt knullkontakterna.nu. Jag orkar inte gräva i det, men i alla fall de två sista domänerna tillhör samma person. |
Citat:
Han har en lillebroder som jag vet också håller på med DF sedan en längre tid tillbaka, där av så antar jag att du med störst sannolikhet kopplade hans användarnamn här på WN.se till lillebroderns uppgifter på IIS och Who IS då de har samma efternamn. Jag har f.ö notifierat storebrodern om detta via telefon. |
Man kan väl ganska enkelt konstatera att det är just de rena sexdejting-domänerna som det spammas från. Hade man förbjudit sådana domäner i nätverket från första början hade man sluppit de flesta oseriösa aktörer. Nu lockar man istället till sig sådana och som slutkunder lockar man dessutom till sig många sådana män som tidigare köpt sex på gatan. Det är ingen särskilt trevlig verksamhet att bli förknippad med.
|
Har fortsatta problem med någon som spammar ut sexromans [punkt] se via fejkprofiler med stulna bilder.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson