![]() |
Graferna strular fortfarande för dig i Safari? Dyker de inte upp alls eller ser de konstiga ut?
De andra två punkterna är vi medvetna om och vi tittar på detta, tack! Vi tar fortsatt gärna emot ytterligare feedback! |
Canvasen som visar grafen är bara 133px bred; från genererade htmlkoden:
<canvas class="v-timeline-widget-display-canvas-drag" width="133px" height="285px" style="position: absolute; left: 0px; top: 0px; "></canvas> |
Hej Wordon,
Jag skulle också uppskatta om det gick att se intäkterna på ett snabbt och smidigt sätt. Finns det några planer på en mobilapp eller mobilversion av sidan? Annars, så tycker jag att nya sidan är riktigt snygg! :) |
Citat:
Citat:
Planer för en mobilapp/mobilversion finns helt klart, dock har jag svårt att ge dig en tidsuppskattning just nu. Kul att du gillar utseendet! |
En bra förebild här är Tradedoubler appen i min mening. Där kan du se statistik för dagen/veckan/månaden samt gå in på varje enskild av dina sidor och se statistik :).
Någon sådan lösning vore bra. |
Vi har den senaste tiden lanserat ett flertal intressanta program:
Ansök gärna till det eller de programmen som är av intresse! |
Vi har nyligen lanserat ytterligare tre program:
|
Ersättning för gravidförsäkringar
Vi vill tipsa om att vår annonsör SalusAnsvar nu erbjuder ersättning även för gravidförsäkringar, både den kostnadsfria varianten (140 SEK) och varianten med utökat skydd (280 SEK). Söker leads till stort B2B-företag inom telekom Vi letar efter dig som har möjlighet att leverera bra leads till ett B2B-företag som är verksamma inom telekom. Hör av dig till [email protected]! |
Hej Wordon!
Hur går det med planeran för en mobilanpassad sida / app? Vore riktigt bra om ni tog fram en sån där man snabbt kan se statistik. |
Hej! Tyvärr har vi inte kommit lika långt som vi hade önskat när det gäller det biten då vi haft ett antal stora projekt som legat före i kön. Vi hoppas kunna ge dig ett positivare besked inom kort!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson