![]() |
Det enda viktiga för en support, spelar ingen roll om den ligger i Bangladesh eller i Kista, är att den skall kunna den plattformen som faktiskt säljs.. 98.99% av alla mina supportfrågor till mina leverantörer besvaras minst en gång med ett skitsvar av en dussinarbetare som inte vet ett jävla skit om någonting.. Eller jo, h*n vet att han får sina pengar den 25/n..
Större företag = fler skitkunder = mycket skitsupport.. görenkelt :) |
Citat:
|
Citat:
Dom hade betydligt lägre moms där (10%) så dom flyttade alla privatkunder. Sedan höjde dom priset på alla privatkunder utan informera om det, summan var det samma som förut. Men eftersom dom betalade mindre moms så blev det i verkligheten en prishöjning då dom betalade samma brutto som innan momssänkningen. Dock verkar detta bli ett väldigt bakslag, verkar som momsen blivit 16% och ska höjas till 22% |
Tillåter de numera att man själv lägger upp cronjob?
|
Citat:
Personligen gillar jag inte denna typ av kampanjer vars enda syfte är att bygga större kundstock snabbt utan tankar på att kundservicen försämras för de befintliga kunderna. Binero är ju ett förträffligt bra exempel på hur fel det blir när man lägger krut på att skaffa så många kunder som möjligt utan att ta vettigt betalt för det. Servicen blir lidande och man växer ur kostymen utan att ha ekonomiska medel att köpa större kostym. Tänker främst på Bineros totalhaveri vad det gäller support. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson