Danielos |
2011-09-02 23:35 |
Citat:
Ursprungligen postat av Tim
(Inlägg 20416425)
Vi kanske ska stänga ner tråden om folk vill på och förolämpa andra. Onödigt och syftet med tråden skrev jag i första inlägget.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W
(Inlägg 20416411)
Hade inte klockan varit runt 15 när du skrev det här hade jag nästan funderat på om du hade hunnit ta en grogg för mycket:)
|
Håller jag med om, jag tror Tims reaktion över prisvariationerna är rimligt, men jag tror att han med trådens gång har insett att 200-250kr/år för en domän är ett rimligt pris om man behöver gå med rimlig vinst på domänen, samtidigt som de billigaste aktörerna går med ren förlust på själva domänen och använder det som en lockvara, men att börja att förolämpa med att Tim har ev. tagit en grogg är lite för mycket, du kanske själv just nu har tagit en grogg för mycket Johan_W?
Citat:
(Inlägg 20416425)
Jag har klankat mycket på Binero, specielt med allt trubbel som skedde när de uppgraderade sina system en si så där 15 gånger, men supporten är alltid hjälpsam och är åter mitt favoritwebbhotell måste jag säga.
|
Citat:
(Inlägg 20416425)
Jag skriver om domänförnyelser, inte om kvalitén på webbhotellet även om det faktiskt är relevant.
|
Nästan sant, du nämner att Binero har bra kvalitet på sitt webbhotell trots allt. ;)
|