![]() |
Citat:
Jag skickar PM/mejl åt dig :-) |
Klickkampanj
Bästa Publisher,
Vi vill gärna rekrytera nya publisher till en Irländsk-resekampanj. Om du har en snygg reserelaterad websajt eller du kan tänka dig att skicka ut ett mejl, så skulle vi gärna vilja samarbeta med dig! Vi erbjuder: - en resekampanj med tävling - ca 2,30 SEK ersättning per klick - stor budget - banners med stort fokus på tävlingen - textlänkar Vi kräver: - reserelaterad sajt (eller e-mail) - en screen shot från din sajt/e-mail med kampanjmaterial - impressionstatistik efter kampanjen är slut intresserad? :-) |
En exklusiv leadkampanj
Bästa Publishers,
Vi har fått in en exklusiv leadkampanj där vi gärna skulle vilja ha fler leads. Kampanjen handlar om en medicinsk undersökning. EPC för denna kampanj är ca 13,70 SEK. Vi betalar ut 25 DKK. Konverteringen har varit mellan 35-40 % beroende på publisher. EPC:n baserar sig på 4 olika mejlpublishers och flera hundra leads. Om du är skeptisk, så kan vi alternativt betala 7,5 SEK per klick. Vi har följande krav för kampanjen: - Kampanjen skall skickas ut i mejl - Publisher skall använda givna texter - Denna kampanj skall vara det enda budskapet, d.v.s. det får inte vara andra kampanjer i samband med denna kampanj Kampanjen riktar sig till dem som lider av inkontintens och är över 40 år. Inkontinens är väldig vanlig problem, och jag tror att därför ligger EPC:n så högt. Är du intresserad? I.s.f. kontakta mig genast :-) |
Högre payout i våra surveys
Bästa Publishers,
Jag har riktigt bra nyheter: Vi har idag höjt vår payout i alla våra surveys. Payouten är nu 16 DKK (tidigare 12 DKK). Mindsta kraven är dock att du gör över 100 survey leads (per kampanj). Högre kommission är giltig bara den här månaden. Tiden för att köra surveys är nu riktigt bra för att vi lottar ut survey-vinster första december. D.v.s. det är "sista chans" att delta! Dessutom har vi en The Affiliate Race 2011 månadstävling för alla publisher, där vi lottar ut 25 x 200 DKK presentkort bland de publisher som producerat (sammanlagt) över 100 survey-leads. Ha det! Miika Heikkonen |
Ett litet tips i all vänlighet. Kolla gärna över stavningen på den svenska delen av er sida.
I slidern på bilden "Koppla ihop" så stavar ni Annonsörer -> Annoncörer Byråer -> Buråer Sedan i boxen för "Publishers" så skriver ni websida och webbplats. Använd gärna ett ord alt. att ni använder den svenska varianten webb och inte blandar web och webb som prefix till orden. Finns säkert mer men det var det första som jag såg när jag gick in på er sida och för mig känns det inte 100% seriöst när man inte lägger ner tid/pengar på att få en korrekt översättning. Hoppas jag inte har några felstavningar men då skyller jag på att detta är ett forum och att jag inte har tid att korrekturläsa :) MVH Daniel |
Citat:
Du har helt rätt och jag är 100 % enig med dig. Vi borde korrigera stavningen (danskarna är bara så pass rak i sak ibland :-D) Själv är jag 100 % finskspråkig och kan inte så bra svenska att jag sku kunna kolla genom sajtens översättning. (Den är inte gjort av mig). Jag försöker få den i skick med hjälp av mina kollegor. |
Citat:
|
Citat:
Vi har precis höjt vår kommission i kampanjen Tourism Ireland. Nu betalar vi 2,80 DKK per klick, d.v.s ca 3,70 SEK. Det är frågan om en riktig god kampanj med textlänkar samt än tävling där man kan vinna är resa till Dublin. Hälsningar, Miika |
Publishertävling
Publishertävling för alla Facebook-publishers!
Vi utser en som vinner ett resepresentkort värt 10 000 DKK. För att vara med, ska man ha tjänat mer än 500 DKK genom Facebook-aktiviteter (Wall-posts, Groups, PPC…) Ju mer du tjänar, desto större blir dina chanser att vinna! För varje 500 DKK du tjänar, får du en lottokupong. Om du exempelvis tjänar 2 000 DKK, får du fyra lottokuponger. Tävlingsperioden är fram till 31 januari. I februari utser vi vinnaren – lycka till! |
Survey-kampanjer
Tjäna alla!
Under januari-månaden har vi riktigt bra payout i våra surveys, ~20 kr per survey (16,00 DKK). Konverteringen från klick till leads har varit följande: Konsumentundersökning 16,3 % Apple-tävling 14,8 % Hawai-tävling 11,8 % D.v.s. EPCn (earnings per click) i vår nya Konsumentundersökning ligger på över 3 kr(!) Har du frågor gällande våra kampanjer eller surveys så är det bara att kontakta :-) Cheers, Miika |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson