Conny Westh |
2011-03-26 13:47 |
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
(Inlägg 20399621)
Jag får väl hoppa in och försvara dig mot mig själv lite samtidigt :) Min mening var inte alls att skratta åt din sida, att jag vara lite elak berodde mest på ditt svar. Din sida fyller säkerligen sitt syfte gentemot din målgrupp precis som TS gör gentemot sin. Jag ville bara belysa det faktum att det finns många olika typer av kunder som attraheras av helt olika saker.
|
Jag framför mina synpunkter ang TS webbsajt eftersom det är ämnet för denna tråd.
Att lovorda en webbplats som TS ber om feedback på är inte särskilt konstruktivt.
Konstruktiv och konkret kritik är till för att TS ska få något att arbeta med att förbättra.
Råskäll eller osakliga synpunkter leder inte TS framåt, men feedback i sig är till för att först och främst identifiera VAD som kan optimeras, i andra hand förslag på HUR det kan optimeras.
Åsikterna går givetvis i olika riktningar beroende på vem man frågar och vilka freferensramar var och en utgår ifrån. Sen är det upp till TS att bilda sig en uppfattning om VAD och HUR som ska ändras. Det är alltid bra att få många olika synpunkter, det kan även generera kreativa idéer på helt nya lösningar som ingen tänk på från början.
Det är m a o BRA att vi är oense och "slåss" lite i en feedbacktråd!
|