![]() |
Det är ju inte säkert antalet sökningar är helt tillförlitliga i alla fall. Jag har åtminstone fått den misstanken med jämna mellanrum på grund av liknande händelser.
|
Men nu är det ju så att han har kört en adwords kampanj och exakt luskat ut hur många sök det finns..
det är skumt det där, har samma problem, ligger etta på ett sökord med 8000 exakt ( har inte kört adwords, ska testa) men typ 1-4 klick om dan?? bästa förklaringen i tråden just nu är att jag har för dåliga titlar. |
Har nu sett att många andra har samma problem.
Har själv varit med om det här eller är rättare sagt med om det här. Jag har en sida som rankar 1a för en sökord med sökvolymen 5000 per månad(exakt). Det som är det sjuka är att jag knappt får 1% av användarna att klicka sig vidare till min sida. På webmaster tools ser jag att jag har många impressions men inte alls några klick vilket känns frustrerande, medans jag får in massor med besökare för andra sökfraser. Hittils är de enda vettiga förklarningarna att mina titlar och beskrivningar inte är lockande eller att webmaster tools ger fel statistik. Skulle vara uppskattat om någon kunde klargöra vad detta beror på :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson