![]() |
De jag har sett med en iPad brukar göra någon av följande sysslor: läsa böcker, läsa tidningar, spela, slösurfa. Jag har testat iPad och för mig passar en laptop bättre. Allt går så mycket snabbare. Jag skulle inte använda iPad som en soffdator (den räcker inte till), utan mer som en sängdator. Sedan skulle jag ta med iPad på caféer och till ställen jag lämnar datorn hemma.
Btw, jag skulle aldrig få för mig att köpa vare sig Gucci eller Louis Vuitton. |
Citat:
|
Videon från eventet finns nu uppe. Konstigt att Apple inte sände live som de gjort tidigare.
http://events.apple.com.edgesuite.ne...ent/index.html En sak jag inte lyckats förstå. Den nya HDMI-adaptern, fungerar den bara med iPad 2? |
Citat:
HDMI adaptern fungerar även med första iPad men mirroring mode fungerar endast på den nya. |
Citat:
Så på version 1 fungerar bara adaptern med vissa appar precis som VGA-adaptern? |
Lite besviken över att det inte blev någon retina skärm. På något sätt känns ändå iPad 2 med Gucci-solglasögonen på i sommar helt rätt. Det blir nog en investering för min del, inget köande dock.
|
Jag tänker köpa en Motorola platta istället.. Har redan en iPad från April förra året.
Citat:
|
Jag använder min iPad dagligen.. Särskilt när man åker tuben. Numera kan man låna E böcker till iPad också , ser iPaden som mycket mer bekvämare än en Laptop. ( Jag har dock ingen bra smartphone )
Synd att det Svenska dagstidningarna har såna efterblivna App:ar på iPad och inte låta ideér från New Yorks times. Citat:
|
Citat:
|
Köpte en i julas till mig själv.
Fruktansvärt onödig pryl. Den ligger i soffan hemma och funkar som en svindyr tv-bilaga. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson