![]() |
Citat:
verkar finnas ett: http://twitter.com/#!/reco_se/status...41361262682113 |
|
De har enligt egen uppgift ett API men man får kontakta dem för att få tillgång till det.
|
Nikke Lindqvist hälsar att de har ett API. Kontakt dem för uppgifter
|
Tack för all hjälp med allt, wn var ju ett riktigt bra ställe att posta på. Just nu finns det redan fyra stycken jobb som är redo att ta emot offerter, inklusive ett större jobb (Bygga E-butik), så siten börjar redan ta fart!!
Tack än en gång. |
Hej,
Har "missat" detta. Måste säga att sidan i sig är ett smärre mästerverk i sin enkelhet och smidiga registreringsprocedur. Dessutom är den snygg och ger ett proffsigt intryck tycker jag. Kan inte hitta något alls att klaga på! Möjligtvis skulle ett färgglatt desigelement någonstans på sidan "liva upp" den annars föredömligt sparsmakade layouten. Lycka till! |
mycket snyggt detta!
Dock hade jag önskat att man hade kunnat skriva mer detaljerad deadline, typ ett datum eller 2mån osv. Just nu har man ju bara sex alternativ. |
Citat:
|
Citat:
Då blir det fortfarande smidigt och snabbt att slänga in uppdrag, men samtidigt kan man vara mer specifik om man vill det... |
Citat:
Kan säga att jag nu slutat på mitt tidigare jobb och kommer satsa rätt mycket på ProffsKnuten, som dessutom kommer döpas om inom kort, mer info då :-) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson