![]() |
Jag själv har ägt PS2, Wii och Xbox360. Wii är det sämsta skitet jag köpt och vara bara lite roligt den första veckan sen tröttnade jag snabbt. Stor del på grafiken som är lika kass som på ett DS.
Playstation 2 är en underbar maskin. Är ganska tyst, har inget problem med handkontrollen, men det är ju en smaksak. Fast Xbox360 slår allt! Kontrollerna är skönare enligt mig, tystare, fler spel, KINECT!!!, Xbox live kostar kanske men det är också värt priset jämfört med PS3's live, Gränssnittet är gudomligt och säger en gång till KINECT!!! (sålänge man inte är mörkhyad) |
Citat:
Det tycker jag är diskriminering :P. Får köpa reflexbollar med klisterlappar och sätta fast på sina mörkhyade kompisar? Har starkt funderat på att köpa en flashad xbox360 till sonen. Har för mig man kan använda boxen som media station då och kolla på divx/xvid osv osv. och sonen har ju en massa xbox1 spel. Det besparar ju mig att bygga en egen hemsida med strulfria och reklamfria flash spel som han så glatt vill spela på med sin laptop :P. (hint hint.. någon som vill göra? alla andra siter har massa reklam och ibland livsfarliga länkar till fuling siter! :P) Blir en xbox360 med kinect i julklapp till pojken. |
Citat:
|
Citat:
Beroende på storleken av månadsavgiften. Vet dock inte om det skulle vara tillräckligt många som hade velat det. Och som sagt storleken på kostnaden spelar nog stor roll Det jag menar med reklam fri är inte bara sidan ytan även SPELEN. Nästan alla flash spel har reklam. De som inte har det brukar vara ytterst dåliga. och jag bryr mig inte så mycket om siten har reklam som går att lita på. Det har ju hänt att siter haft flash reklam som har trojanska effekter osv. Det är mest reklamen inne i flash spelen som är värst då det ofta är tänkt att man klickar på det och tror spelet ska starta.. Så kommer man till en helt annan flashspels site osv och så försvinner kontrollen över att folk sitter på siter man kan någorlunda lita på. Blev en väldigt offtopic post nu.. sorry :P. |
Nån som kan vara snäll och berätta vad kinekt är? Det verkar så otroligt hypat, men nån beskrivning av vad det är för något har jag inte sett nånstans.
|
Citat:
man hoppar o har sig så rör sig gubben i spelet. Antar att det bara funkar på vissa spel Kolla youtube på "kinect" med C ;) |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=Fh9akw1j3js :) |
PS3 har ju fått "trollstaven", har inte testat den och hörde bara skit om den, innan den hade släppts. Fast jag har inte haft så stor koll på vad som hänt på ett par månader.
Själv har jag varken vilja, ork eller plats för stavar och kinectar! :) |
Citat:
Så att ställa upp TVn på en roterande platta av något slag för att kunna vända den emot det öppna området och spela där är perfekt för mig. Halva vardagsrum, andra halvan spelhörna :P. Alla har ju dock inte lyxen att bo i en helt felplanerad lägenhet :P. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson