![]() |
Vilken är Aidex sida? Den jag tittar på saknar innehåll.....
|
Sidan som det nu gäller är: www.passionofsweden . se
En relativt ny webbutik som helt saknar pr. Passion of Sweden är en del i företaget Aidex. Eftersom vi använder det namnet som avsändare när vi skickar våra produkter till konsumenten, så vill vi inte att det ska kunna förknippas med webbutiken. På grund av våra varors intima karaktär så vill tjejerna som hämtar ut paketet inte att någon ska kunna veta vad som ligger i :ph34r: I vanliga fall så vill vi alltså inte att namnet Aidex förknippas med Passion Of Sweden. Men nu känns det ju som om jag var skyldig er en förklaring :) |
Tre nya sidor som jag gjort gick från 0 till 5. Sen några andra stegringar för andra sidor, resten var kvar på samma. Fick inte PR 6 som jag hade hoppats på en sida, men ok nästa gång.
Ser att både min och Nobodys svenska gratiskatalog gick till PR 5 - bra komplement till SUNET. :) |
Fick hög PR på alla nya sidor, men det betyder inte mycket när de fastnar i googles nya filter och skit.
Tråkig update, men det är inte över än... :) |
Är rejält besviken, hade ju fixat flera PR5 länkar till mig efter den senaste uppdateringen. Verkar inte ha blivit någon ökning för min del trots allt :(
|
Citat:
Om det visar sig att du verkligen får PageRank 0, så är det inte så bra. Det tyder på brister i sökmotoroptimeringen. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
PR kanske är som Richterskalan där en 6:a är ca 30 värre än en 5:a.
|
Finally. PR7 på en sida, är helt överlycklig :) Hade hoppats på en PR5->PR6 på en annan site också men tydligen inte denna gången.. well well, better luck next time, får jobba vidare med inlänkarna. 7an håller mig lycklig ett bra tag till iaf.. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson