![]() |
jag önskar apple kunde göra det mer öppet, så att man kunde hooka in i funktioner, såsom på HTC så kan man med en app manipulera uppringningsprocessen, fe.x en app mot gulasidorna.se som hämtar namn, bild och nummer på den som ringer (om det finns där) Såna apps gör mig avundsjuk då jag är iPhone användare idag, och säkerligen lär vara det även när iPhone 4 kommer. Jag har precis börjat ett nytt jobb i Tromsö, förhoppningen är att få en HTC Desire för jobb, och skaffa en iPhone 4 privat, så är man säker :)
|
Citat:
|
Jag tycker att en av de stora fördelarna är att jag vet att jag hittar alla applikationer i AppStore
|
Ios 4 verka instabilt.. Såg inga nyheter heller direkt heller. Sedan finns den inte för ipaden.
Citat:
|
Jäkligt skönt att man kan låsa skärmen i stående/landscape mode... speciellt när man ligger ner och ska fippla med luren, förr så ville den alltid vrida skärmen! :D
|
Citat:
|
Och nu har vi ju även Spotify med fullt stöd för iOS4!
http://www.spotify.com/se/blog/archi...und-listening/ |
Citat:
Men hade hoppats på lite fler uppdateringar i Appstore, det är inte så många app'ar som blivit IOS4-fixade ännu. |
Jag uppdaterade Spotify idag, jättetrevligt tills någon ringde och musiken pausades. Därefter pausas den så fort skärmen släcks, jag trycker på den lilla knappen högst upp, eller när jag går ut till huvudmenyn.
Programmet stängs liksom inte av som förr, utan musiken bara pausas. Så mycket för den multitaskingen. |
Har iPhone 3G och uppgraderade till iOS4 samt jailbreakade idag så Multitasking fungerar. Testat Spotify i bakgrunden och är mycket nöjd hittills :) Mycket bättre än "backgrounder". Stacking verkar vara en bra grej också.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson