WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Idag är det fredag! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1039561)

youheardit 2009-12-12 02:26

Citat:

OK, så du kanske behöver en hemsida för att komma ihåg vilken dag det är. Ja... jättebra... Du har säkert nåt stort på gång där... Kanske du även behöver en annan hemsida för att komma ihåg vem din brud är...? Bara uti fall att...
det var en konstig nykomling, att vara så smart i sin 2 första och sista inlägg på WN...

jag tyckte dock sidan eller idén var rolig, att leka bort en domän :p det är stort!
La även till din linux kod :p

Annars blev det samma här, pizza med flickvännen sedan idol på TV'n :)

crazzy 2009-12-12 04:07

Idag är en extra bra fredag, fick körkortstillståndet idag så :)

Firade med ett stycke sidfläsk, fyllt med pressad vitlök och hackad persilja.
Samt dillkokt potatis och en monster till det :)

BjörnJ 2009-12-12 21:17

Det blev jobb och Den siste scouten + När lammen tystnar på TV3.

Citat:

Ursprungligen postat av StateCollapse (Inlägg 20335072)
Blir väl S.O.S med Lasse Åberg som alltid på Fredagar och en påse grillchips från Estrella bredvid mig.

Ser du SOS varje fredag? :P Jag har nog inte sett den sedan jag såg den på bio för 20 år sedan, så det börjar väl bli dags att se den igen kanske. :) De två första sällskapsresorna har jag dock sett ett antal gånger.

Cykelpedal 2009-12-12 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Barnarne (Inlägg 20335173)
.. men jag har dock bekantat mig med Internet tidigare. Jag kan tyvärr inte trolla ...

Den där meningen är, enligt mig, lite motsägelsefull =)

Men nu är fredagen över. Fast är inte lördagar bättre?

Stenlandet 2009-12-13 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av Barnarne (Inlägg 20335173)
Min analys om att den suger bygger jag på att alla hemsidor som jag har sett sedan 1994, de senaste 16 åren, som gjort anspråk på att vara seriösa, har haft i alla fall antydan till innehåll.

OK, så du kanske behöver en hemsida för att komma ihåg vilken dag det är. Ja... jättebra... Du har säkert nåt stort på gång där... Kanske du även behöver en annan hemsida för att komma ihåg vem din brud är...? Bara uti fall att...

Du verkar ju riktigt.. mogen?

Danielos 2009-12-14 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av StateCollapse (Inlägg 20335072)
Kom nyss hem från systembolaget. Handlat åtta Mariestad Export, åtta Mariestad Old Dox och en Miller Genuine Draft. Jag ska pimpla öl, snusa, lyssna på musik och se på någon film. Blir väl S.O.S med Lasse Åberg som alltid på Fredagar och en påse grillchips från Estrella bredvid mig.

:)

Många öl du köpte, hur gick det med ölen, drack du upp allt och blev snurrig eller fick du balans på livet ;)

YesBoss 2010-02-05 22:20

Drinkarna är upphällda och det kan inte bli bättre, fredag rules (oftast) :)

patrikweb 2010-02-05 22:28

Sitter på LAN som jag sponsrar med nät och dricker RB.

Hjorten 2010-02-05 22:45

Är helt slut efter arbetsveckan. Blev en öl hos en kompis, ska snart gå och lägga mig. Imorgon väntar musikskapande i vanlig ordning.

FredrikNas 2010-02-05 23:37

Barnarne for president!

Äsch.. hans inlägg var ju gammal... men still vilken lirare!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson