![]() |
Jag blir lite ledsen för att jag inte kom denna gången :( Men jag hade en väns födelsedagskalas och blev inte släppt förrän kl 3 på natten, full som en åsna :) Synd, för ni verkar ha haft riktigt kul... Hoppas på nästa träff inom kort...
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
woow vart skaffar man sig en googletröja? :D
|
Citat:
Det är det minsta problemet Citat:
|
Trevligt med lite bilder . .ser ut som ni hade det riktigt skoj.. .håller med det som flera andra nämnt en Stockholms Träff i slutet av sommaren. =)
|
Vore kul också med lite föreläsningar eller liknande på dagen och utgång på kvällen.
Var ju på gång en sådan träff för något halvår sedan men den rann väl ut i sanden. Men verkade ju finnas både lokal och gratis föreläsare föreslagna i den tråden. |
Själv tycker jag inte föreläsning skall bokas in på träffen,
vi klarade oss mer än väl på den här träffen och tror inte det går att göra mycket bättre (dock vet jag inte vad dem andra vill ha i fortsättningen) |
Piru: Jag håller med dig.
Det blev mycket trevligt och skall man hålla på med föreläsning (i vadå?) så blir målgruppen begränsad. Vi diskuterade än då kommersiella sidor ändå även om det var i begränsad mängd. Jag tycker ändå allt blev oerhört trevligt. |
Tyckte det var rätt lagom stämning bland oss när vi var där. Och det avslöjades inte för mycket affärshemligheter, men det kom lite tips då o då.
Man får mer kött på benen än vad man tror på en sådan här träff. En föreläsning skulle nog få många att somna eller försvinna. Eller helt enkelt hoppa över. Man är ju trots allt där för att träffa varandra. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson