WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 3) (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=24070)

robertsson 2009-02-22 02:54

Citat:

Originally posted by pokerstjärna@Feb 22 2009, 00:26
Ticnets ersättningar är ju sjukt låga.
3 kr för en sale :S

Reagerade på samma sak. Går ju inte lansera ett program med så sjukt låga ersättningar, det kan inte bli annat än fiasko.

jstenbeck 2009-02-22 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av robertsson
Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna

Reagerade på samma sak. Går ju inte lansera ett program med så sjukt låga ersättningar, det kan inte bli annat än fiasko.

Kan inte stämma. Tror dom menar typ 3-4 kr per lead eller något, men fortfarande lite.

Men jag har en annan fråga. Luftgrop-programmet har slut på sin prepayment-balans, men varför i h*lvete slutar deras statistik visas för det... Mycket dåligt eftersom jag kör en rewardsajt och kan då inte dela ut poäng till folk som har utfört luftgrop-erbjudandet, eftersom jag inte får någon info från TD.

Slumpen 2009-03-03 00:31

En kompis till mig har försökt att verifierat sin sida nu flera ggr hos er utan att det funkar, han har gjrot alla som man ska men endå så funkar det inte. Och när han mailar er om problemet så svarar ni heller. Så om det är någon här på TD som ser detta så kan ni skicka ett PM så får ni hans webbadress.

myapp 2009-03-13 14:32

Citat:

American Express har beslutat sig för att göra ett uppehåll i sitt affiliateprogram från och med den
1 april och minst 5 månader framåt.

Vad är orsaken?

TradeDoubler 2009-03-13 15:45

Citat:

Originally posted by myapp@Mar 13 2009, 15:32
Citat:

American Express har beslutat sig för att göra ett uppehåll i sitt affiliateprogram från och med den
1 april och minst 5 månader framåt.

Vad är orsaken?

Hej,

Det beror på att American Express under en period provar andra kanaler i mediemixen för att jämföra och utvärdera, men de kommer självklart att komma tillbaka och köra affiliateprogram i framtiden.

Hälsningar
TradeDoubler

pokerstjärna 2009-03-18 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av jstenbeck
Citat:

Originally posted by -robertsson@Feb 22 2009, 03:54
Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna

Kan inte stämma. Tror dom menar typ 3-4 kr per lead eller något, men fortfarande lite.

Det står ju klart och tydligt.

Citat:

Ticnet är Nordens största bolag av försäljning och distribution av evenemangs- och resebiljetter. Dagligen förmedlar vi tusentals biljetter till konserter, teatrar, festivaler och sportevenemang. Och äntligen finns ett affiliteprogram! Tjäna 3 kr/Sale

Timofey 2009-03-20 10:39

Någon som fått utbetalningen från TradeDoubler denna månad än?

Oskar G 2009-03-28 10:48

Japp, kom som vanligt tror jag.

robertsson 2009-03-29 11:42

Jag fick maila och påminna för att få ut mina pengar denna månad.

jstenbeck 2009-04-01 10:30

Vad har hänt med tracking-statistiken för TD? Verkar sega något oerhört och får inte fram allt, och det började igår?

Någon annan som upplever samma sak?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson