![]() |
Men seriöst nu, vad händer nu? Har någon hört ngt mer??
|
Citat:
|
Om jag förstått det rätt, så skall den sidan ha dragit in 1,5 miljoner besökare per dag enligt ngn källa. Även om han inte lyckas sälja några datorer så bör han ha gjort sig en större förmögenhet endast via annonseringen.. Hur var det nu? Kanske snackar i nattmössan :S
|
Citat:
1000 går 1500 ggr i 1,5 milj. 1500*0.2=300 300 kr dagen med min dåliga uträkning som förmodligen inte stämmer. |
Dessutom drog sidan inte in 1,5 miljoner besökare om dagen. Deras statistik låg publik innan och det var inte så mycket besökare.
|
Citat:
Besökarstatistik råkade ligga publikt och visade på 10k unika/dag i genomsnitt. Källa |
Citat:
Du har den typiska universitetsinställningen att "folk är dumma marionetter" men det många med den inställningen inte inser är att de låtit sig påverkas av andra precis lika mycket... |
Börjar verkligen bli dax för lite mer info från detta företag nu om vad som händer och sker.
|
Citat:
Här är den riktiga källan: Juli: www.medisoncelebrity.com+stastistics&hl=en&ct=clnk &cd=4&gl=us]Usage Statistics for MedisonCelebrity.com[/url] September: www.medisoncelebrity.com&hl=en&ct=clnk&cd=9&gl=us]Usage Statistics for MedisonCelebrity.com[/url] ...vilket bevisar att dagsbesöken låg runt 2800 för 2 veckor sen. |
tartareandesire...
1) Folk MÅSTE lära sig tänka själva och inte gå på saker och ting hur otroliga dom än låter. 2) Har man den uppfattningen att det "bara" är en tusenlapp och jag kommer nog få tillbaka den om det skiter sig så bör man ta sig en funderare vad man har för förhållningssätt till sina pengar. Medison spelade självklart på folks önskemål att dom vill ha en bärbar dator men kanske inte alltid har råd och nu PANG finns det en för "bara" tusen kr. Jag vågar sätta en bra slant på att många som beställe inte ens tog sig tid att läsa specen vad datorn innehöll och jag ser verkligen rubrikerna framför mig... "Kalle Svensoon: Jag beställde en dator från medison och när den väl kom så fanns det inget Windows med utan jag tror det var nåt som het Linux eller nåt... hur använder man det? Jag tycker det är himla dåligt av medison att inte informera om sånna saker!" Det hade varit så j-vla typiskt "Svensson" tittade på Prislappen 1000 kr och i nästa sekund börjar man leta efter orderformuläret! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson