[QUOTE=chowchow,Jun 12 2006, 23:52]
Citat:
Ursprungligen postat av Rvn,Jun 12 2006, 23:32
Nu ringde det igen. Det är klart att det är ditt fel. Att skylla på mig är ju bara löjligt. Du säger ju själv att du har erfarenhet. Det vet väl om någon hur lätt det är att avslöja någons identitet, men det är ju inte det som det handlar om. Det verkar som om ändåmålet helgar medlen. Det tycker inte jag. Hoppas att du får ett lika stort helvete, som jag upplever just nu. Du vet mycket själv att mina s.k. hot mest bestod i att jag tycker att du ska straffas lika mycket som ditt avslöjande av mig.
Att du inte tänker be om ursäkt visar bara hur du tänker och din oförmåga i hur andra människor tänker och känner i en situation som denna. Jag har blivit kallad allt möjligt och nu även i telefon och på min hustruns dator. Du tycks inte fatta någonting. Det tycker jag är synd och jag hoppas att något liknande ska drabba din familj, om du nu har någon.
Jag lovar att inte göra någonting mot mot dig, eftersom du inte hade förmågan att be om ursäkt. Jag tackar de som har hand om denna site för att de tog bort identifikationen om mig. Det visar på att de tyckte att det var djupt olämpligt. Men det verkar som om du fortfarande inte inser detta, vilket jag ur djupet av mitt hjärta beklagar.
Peter Stevrin
|
Måhända att det var fel av mig att klistra in länken men jag kan inte göra något åt det nu. Någon annan hade förmodligen förr eller senare gjort något liknande ändå då telefonnr m.m. fanns publikt.
Om du avsåg att vara anonym förstår jag inte varför du över huvud taget hade en url sparad på din profil.
Jag avser att sluta bemöta dig nu då det bara blir en enda stor pajkastning av alltihop.
|