![]() |
oj, måste missat när de togs upp, ber om ursäkt
|
Snattat från Aftonbladets senaste artikel....
"Enligt uppgifter till TT har runt 300 000 datorer beställts av svenska kunder." Jag börjar tappa tron på folk... stämmer siffrorna så kan man inte annat än få panik över folks egna förmåga att tolka situationer och fatta egna och vettiga beslut. Medisons pressframträdanden har varit usla.... deras hemsida har varit värdelös.. etc etc etc etc.... så frågan är vart i hela världen folk har fått intrycket av att.. "Nää men det här kommer bli ett riktigt bra köp" Men i vanlig ordning så är det väl priset som styr...(När ska vi människor lära?) Har man beställt en dator från Medison så borde man straffbeskattas med en "Dum i huvet skatt" och sedan få ett Chip inopererat så att Storebror i framtiden kan styra vad man gör, tycker och tänker så att man fortsättningsvis inte fattar totalt korkade beslut och gör dumma saker. |
Citat:
|
Har oxå läst (har för mig det var betalningsfirman)
att det var 7000 riktiga inkomna beställningar... |
Citat:
Förresten, medison kunderna har fått tillbaka sina pengar nu va? Så så blev det med det. Är någon förvånad? |
Jag kan inte fatta att dom har så usel sida, dom måste ha kompetens 0 på att skapa en marknadsförande sida, skulle det inte vara ide att ha nyheter där om hur det går t.ex? Eller en sida man kan byta språk på med mera och bättre design? Men som det verkar nu kommer dom endå inte behöva en hemsida mer.
|
Kan inte annat än tycka det är synd att kunderna fick pengarna tillbaka!
|
Kommer ju gå bra för hans nya karriär som statsminister med.
Verkligen duktig på att leverera vad han lovar.. lol. |
Blir nog att dela ut flygblad på turistbyrån där han bor istället tror jag.
|
Ja, det blir ju lite ränta han fick under tiden... :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson