![]() |
vi höll på till 3 hela gänget sedan drog vissa o efterfesta på hotellet o vissa vidare ut.
så du hade nog hunnit med några timmar. det var ju från 9 o framåt som det var som roligast enligt mig. Folk hade lärt känna varandra bättre och det hade blivit lite mer "fest-stämmning" Middan va väldigt trevlig den med dock så det var synd du missa Klasset och soppat. |
Missade *host* Sa ju till dig att komma dagen innan massa gånger.
mamma stryka, du får lära dig göra lite själv. Visa att du är stor grabb nu ;) Har du inte sommarlov nu redan? Eller vilka tider går du? Var ju "länge" sedan alla tog studenten för iår. Minns jag för jag vakande när man sov sött och musikskolan som ligger några meter bort väckte mig när dom började spela trummor och ha sig. |
Citat:
Fan :( Citat:
Jag har sommarlov redan jo. Men jag vill ju ha en ny träff innan mitt lov är slut. |
Citat:
|
Citat:
4:15 släppte vi Tobbe hos Thomas o sade godnatt till dom samtidigt som Mats kastade in handduken En kvart senare var vi i kojs. Citat:
|
Ojoj. Huvudvärk.... 6 timmars bilresa senare. äntligen hemma, skönt. Precis som grazzy skrev var det oerhört kul att träffa människorna "bakom nicksen". Bara att hoppas att det blir av snart igen :-).
|
Nästa möte får fan bli i Sthlm.
|
Tyvärr jobbade jag på natten, och hade födelsedagskalas för pojken på eftermiddagen... Nästa gång kommer jag med...
|
Citat:
|
Ett mindre krav är väl att alla 3000 ska komma på nästa träff. Ni anar inte vad ni missar. Problemet blir väl att hitta ett hotell som har 3000 lediga platser.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson