![]() |
neeeeej :(
|
Jag beställde ett paket igår. Hamnade på Spiderman.
Spiderman - 98.96% - nedtid: 24m 33s kul jul |
Jag ligger på MussePig.
Citat:
|
Jättekul)
Men varför, varför är VonAnka så olycklig? Ni har ju virtualiserat den, när kommer eran utlovade serverplatform? Tredje gången i rad, snart går jag. Räknar dock med kompensation även denna gång. Snart har man gratis webbhotell året runt! |
Ni som är placerade på VonAnka kommer flyttas till andra servrar (2-3 stycken) under torsdagen.
http://www.binerodrift.se/?p=24&m=200804 |
De är ju helt otroligt de här. Sämsta webbhotellet jag någonsin haft. När ska ni fixa VonAnka på riktigt? Inte bara säga att ni ska göra de utan verkligen göra de. Får se mig om efter ett seriösare webbhotell, för de här fungerar ju inte.
|
Jag tror nog att det kan löna sig om man har möjlighet att hålla ut ett litet tag till. Binero har nog lite växtverk... samt så tror/vet jag att dem är väldigt måna om att ha kvar er som kunder och gör nog mer eller mindre allt dem kan för att lösa problemen så smidigt som möjligt.
|
Jo men efter tredje gången under två månader så har jag tappat förtroendet. Tur är att jag inte har någon större site på deras servrar. Hade jag haft de hade jag varit riktigt sur för förlorad inkomst. Tror de får bli FS Data i framtiden.
|
"måna om att ha kvar er som kunder och gör nog mer eller mindre allt dem kan för att lösa problemen så smidigt som möjligt. " det har vi inte märkt, tittade också på FS data men läst för mycket dåligt om dem här inne. Blir Oderland för vår del nu.
|
Är det nån som vet om mailen (som vi har på von anka) kommer att vara nere hela torsdagen?
Verkar så om man läser drifttexten. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson