![]() |
Citat:
|
Har problem med att hämta extern data från andra tjänster via curl osv. för en söktjänst.
Varit så i några veckor nu.. och de verkar inte hitta problemet. Kunderna blir inte glada och jag lär nog bli tvingad att flytta till ett nytt webbhotell för att slippa alla klagomål. :/ |
Citat:
"nej..." känns som ett ganska onödigt svar enligt mig i alla fall. Sen vad du tycker vet jag inte :). |
släpp det det där nu.... det är precis så som det är skrivet NEJ betyder i förra inlägget = Nej , jag har inte haft nått problem = för att tala om att det inte verkar vara ett vanligt problem som inte drabbar alla ---> svaret är minst lika informativt som att man skulle svara att man har problem, och skulle nån svara att jag har problem! Då vet man ju att 1 har ett problem och 1 har inte ett problem och då skulle det kunna vara ett problem som drabbar vissa, men nu när det inte nån annan som svarat på att man har problem och att sannolikheten är GANSKA stor att om det vore ett vanligt fel så skulle nån annan svara ---> ja jag har problem ....då kan man utgå ifrån att det inte är ett vanligt fel .....
DudeRilees inlägg är ett bevis på att han visst förstog vad jag skrev... Däremot var ditt inlägg onödigt då du svarar sarkastiskt och kan resultera i att tråden förstörs och i värsta fall raderas....Derför så svarar jag inte mera på den här tråden puhhh.... |
Citat:
Alla har rätt till en åsikt. |
Citat:
|
Citat:
|
Jaha.. och nyss var en windows server med ip .40 nere igen. Vet inte vad den heter på kalle anka språk men den verkar vara nära släkt med vonanka iaf vad gäller stabilitet.
VARNING FÖR BINERO! |
Citat:
|
Och hur kollar jag det? Det som står i min kontrollpanel är tydligen felaktigt... Fattar inte varför binero skriver ut namnet på servern i kontrollpanelen om det inte stämmer. Ping sin sajt och kolla om IP'n slutar på .40 så vet du om det är den.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson