WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   WN Träff Sommaren 2005 (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=8070)

Starweb 2005-06-18 18:32

Hade gärna velat delta, men tyvärr fullt upp med annat :(

Hoppas ni har kul, och som sagt, ta gärna bilder!

Johnny 2005-06-19 04:03

jaha då har man varit på WN-träff och ni som missade det får verkligen skylla er själva.
var ett jävligt härligt gäng faktiskt och det var väldigt lyckat i min mening, ser fram emot nästa wn-träff ;)
bilder togs det en hel del så det kommer nog dyka upp under dagen sen ;D
Och när jag ändå e först hit så säger jag redan nu att vad för dumt som än kan hända sägas om mig så är det inte sant ;)

Mattias 2005-06-19 07:49

Hoho vilken kväll gubbar, damer och barn.
Riktigt tråkigt för er som inte kom med :P

- Sitter just nu nere på scandic-hotel och muttrar över hur jasg mår.
Tror nog dem andra nissarna ligger och sover fin fint nu. Bara jag som "råkade" vakna.

Men ivf så blir det nog en bunte bilder vid senare tillfälle, då man skulle kunna tro alla vart från media igår

Mattias 2005-06-19 07:50

Citat:

Originally posted by ConnyFox@Jun 19 2005, 04:03
jaha då har man varit på WN-träff och ni som missade det får verkligen skylla er själva.
var ett jävligt härligt gäng faktiskt och det var väldigt lyckat i min mening, ser fram emot nästa wn-träff ;)
bilder togs det en hel del så det kommer nog dyka upp under dagen sen ;D
Och när jag ändå e först hit så säger jag redan nu att vad för dumt som än kan hända sägas om mig så är det inte sant ;)

Haha du ska inte tala, du kände ju varenda flicka som smög in på stället.
Visst fan sket han i att pressentera oss och gick dit helt själv !

HeMo 2005-06-19 13:43

Tack för igår! Vi var ju tvugna att dra lite tidigare, men det var kul så länge det varade! :)

grazzy 2005-06-19 13:50

Kanonkul! Verkligen trevligt att träffa alla bakom kulisserna och se vad det är för personer som döljer sig bakom nicknamesen.

Sammanfattningsvis kan man nog säga att det var inspirerande att få prata med alla som var på träffen.

Tack till er som gjorde det hela möjligt och vi får hoppas att vi kan ses såhär framöver igen.

Thomas 2005-06-19 14:28

Japp det var helt klart lyckat!

Skulle tro att det är finns en 200 - 300 kort, och bland de så finns det säkert ett 10 tal som kan publiseras hahaha

Thomas

Thomas 2005-06-19 14:47

2 bifogad(e) fil(er)
Viktigt info, som vi följde mangrannt!

Mats 2005-06-19 14:48

Ojojoj vad bilder det blev, frågan är om dom "värsta" skall sållas bort eller vad var det Tobbe ville, hmmm.

Hur skall vi göra med bilderna?
Skall vi samla dom i en tråd eller skall vi lägga upp dom på nån ftp el. nåt?

Hur som helst så var det en förbannat kul och mycket blöt kväll/natt, var länge sedan jag hade så roligt och det tror jag att dom övriga 17 medlemmarna som var med också kan instämma i.
// Mats

Thomas 2005-06-19 14:50

Citat:

Originally posted by Mats@Jun 19 2005, 14:48
Hur skall vi göra med bilderna?
Japp dom som har bilder kan ju maila dom till mej så sammanställer jag dom på en passande adress.

Thomas

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson