![]() |
Citat:
Men en sak vet jag: Man ska stå för det man uttalar sig om sen om det är en hundring eller 10 hundringar har ingen betydelse. |
Kompensation kommer tror jag. Det är sak som Binero är bra på tror jag.
|
Citat:
jag vill ha mailet som är utlovat jag vill se hur dom formulerar sig i det. |
Har problem med en domän jag köpte via Binero i slutet av förra veckan. Den leder till en Apache testsida istället för min public_html mapp på FTP:n.
Någon som har varit med om något liknande och vet om jag kan göra något själv för att få det att fungera? Jag har valt att låsa domänen till mitt konto i domänhanteraren. Och jag kommer åt public_html och jag använder mig av subdomänen man får via kontrollpanelen. |
Samma problem här, fick nyss mail om att det skulle vara fixat men nu funkar det ännu sämre....får inte ens Apache sidan och kan inte FTP:a till mina Binero konton....uselt....jobbar Kalle Anka där tro?
|
uhhh.. nu gick alla siter på vonanka ner igen va?
Ringde Jouren, dem håller på o startar om servern vonanka som återigen kraschat. dem lovade att vonanka kommer att vara en stabil server inom en vecka:) får hoppas på detta! :) |
Ja, vi kan ju hoppas...nu e den uppe igen i alla fall....
|
Citat:
Men jag får väll försöka hålla tålamodet uppe och hoppas på att de använder all sin tid till att stabilisera servern istället. |
Citat:
|
Von Anka verkar vara nere nu igen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson