WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Proinet nere? (3) (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27269)

jomper 2008-06-09 01:35

Den här tråden, som inte är den första i ordningen, har 9273 visningar.

Dags att göra något åt den icke-fungerande supporten istället för att bara stoppa huvudet i sanden eller vad nu de ansvariga pysslar med. Jag hade inte stannat en sekund som kund med den attityden jag ser prov på i den här tråden.

BoISaren 2008-06-09 12:43

Ska jag vara allvarlig, så funderar jag på att dra in Konsumentverket.

DudeRille 2008-06-09 12:50

En snabb fråga.. vad är klein's roll i proinet?
Arbetar bara där eller äger det?

BoISaren 2008-06-09 12:51

Ni som skickat in papper om att säga upp erat webbhotell, fick ni det uppsagt?

radioaktivitet 2008-06-09 13:07

Citat:

Originally posted by klein@Jun 8 2008, 23:20
Jag är i det här forumet som privatperson, ingenting annat.
Men varför skriver du då om exempelvis linux.se, som uppenbarligen ägs av ok webhotel. K i "OK" står väl för Kleinhuber? http://www.emfas.com/company/G71557796/2

OK webhotel äger väl proinet?

Tycker också att det känns ganska oseriöst från din sida.

jonny 2008-06-09 13:10

Citat:

Originally posted by DudeRille@Jun 9 2008, 12:50
En snabb fråga.. vad är kleins roll i proinet?

Klein är så vitt jag förstår delägare i aktiebolaget som i praktiken driver Proinet.

Även om Proinet HB anges som avtalspart och det bolaget ser det inte ut som Klein har något med att göra.

Thor 2008-06-09 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av jonny
Citat:

Ursprungligen postat av DudeRille
En snabb fråga.. vad är kleins roll i proinet?

Klein är så vitt jag förstår delägare i aktiebolaget som i praktiken driver Proinet.

Även om Proinet HB anges som avtalspart och det bolaget ser det inte ut som Klein har något med att göra.

Mailet som gick ut till Proinets kunder sa att Proinet köpts upp av O&K...

Jonas 2008-06-09 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av radioaktivitet
Citat:

Ursprungligen postat av klein
Jag är i det här forumet som privatperson, ingenting annat.

Men varför skriver du då om exempelvis linux.se, som uppenbarligen ägs av ok webhotel. K i OK står väl för Kleinhuber?

Eftersom klein enbart sitter i styrelsen så betyder det inte att han aktivt sysslar med Proinet, men eftersom han i forumet verkar agera för det så.
Anders "SpaceDump" Olausson finns ju också här på forumet.

LukasF 2008-06-10 10:00

klein svarade i telefon när jag ringde till proinet igår, så jag antar att han sysslar med support till högsta grad.

AniVision 2008-06-10 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av LukasF
klein svarade i telefon när jag ringde till proinet igår, så jag antar att han sysslar med support till högsta grad.

Vaaa, lyckades du komma fram till dom??? undrens tid är inte förbi...

Citat:

Ursprungligen postat av BoISaren
Ni som skickat in papper om att säga upp erat webbhotell, fick ni det uppsagt?

Nej, jag har inte fått någon bekräftelse och det kommer inte att skickas någon till mig heller enl. übermeister Klein.

Efter mitt förra inlägg fick jag ett PM där herrn förklarade att han, jag citerar, "deltar på WN.se som privatperson, och jag jobbar inte med proinet", men att han var storsint nog att hjälpa en och annan med problem av arten överflyttning av domän mm. I detta PM förklarade han att "Om du har sagt upp ditt konto på proinet och skickat den till addressen i Haningen, så är ditt konto uppsagt. Din uppsägningen kommer inte att bekräftas."

Att dom i detta avseende går helt emot sin egen avtalstext verkar sakna betydelse för dom, men dom har ju på alla andra sätt också visat att dom inte bryr sig om vad som är avtalat eller inte.

Att gömma sig bakom privatperson-snacket funkar inte för mig. Är man jävig så är man...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson