![]() |
Citat:
Citat:
|
Är det någon mer som har problem med att logga in på TD.com (TD.se går att nå). Jag får bara en timeout, samma sak om man besöker sidor med banners från TD.com
|
ATG:s reklamkampanj-sajt skickar besökaren till en sida som inte existerar om man klickar på "BLI KUND NU". Får man ändå betalt för UB till kampanj-sajten?
Är det något ni på TradeDoubler kan vidarebefodra till deras programansvariga? |
Är det bara jag som inte får upp td-annonser alls just nu??
Blir bara "röda kryss" efter timeout. Har varit så åtminstone sedan jag slog på datorn för en kvart sedan ca. Inget problem med något annat vad jag märkt. |
Såg att Ginza har en 49kr-kampanj nu, är det okej att lägga upp ex. en nyhet på sin site med information om detta och länka dit med sin "TD-ginza"-ikon?
|
Varför skulle det inte vara okej?
På deras sida står det t.o.m. det är tillåtet skapa egna länkar. |
Hur seriöst är detta egentligen?
Citat:
|
Vad hjälper det om MM är i obestånd och saknar tillgångar?
TD hamnar sist i kön bakom staten och banker. |
Skrev ju en fråga häromdan om det var okej att på sin sida uppmärksamma ex. en kampanj och länka vidare. Verkade ju helt ok.
En annan fråga i samma ämne nu, är det okej om jag uppmärksammar en kampanj i ett mail till sidans medlemmar, jag länkar inte på något sätt i mailet men påtalar att om man använda en länk på själva sidan? |
Jag tycker att det är lite synd att man inte kan länka från mailet också. Har man mycket mail-korre med sina medlemmar/kunder så är det en stor tillgång att kunna ha annonser i mailen.
Titta till exempel på statistiken man får från thecounter |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson