![]() |
Citat:
Hela Oniva Online Group verkar vara ett stort skämt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nertiden detta dygn lite drygt 10 h nu...kan inte minnas något så långt driftstopp, och då har jag varit kund hos samtliga större svenska webbhotell i 5-6 år...
|
Citat:
Läste lite i deras villkor: 12.1 Vid omfattande driftstörningar kan Kund rätt att begära kompensation inom ramen för vad Kund betalar. Kompensation utgår i första hand genom gratis förlängning av Tjänsten. Som omfattande driftstörningar räknas ihållande eller omfattande avbrott under tolv (12) timmar kontorstid (helgfri måndag – fredag, kl 08.00 – 17.00) under en period om trettio (30 dagar). Begäran om kompensation skall inkomma högst sju (7) dagar efter perioden om trettio (30 dagar). Planerade avbrott räknas inte som driftstörning. Alla bör ju säga upp sig hos dom och även kräva kompensation för det hela. Sen om vi får 500 spänn skiter jag i. |
Bedrövligt, ingen kommunikation vad som pågår heller. Skulle ha flyttat därifrån för länge sedan med alla mindre viktiga sidor som ligger där idag men efter detta blir det fart med flytt kan jag lova. Som tur är ligger allt affärskritiskt på servrar som proffs hanterar och sköter... Det kan man inte säga om chrystone. Maken till problem host numera.
|
Citat:
Hela arbetsdagen har gått och man har inte kunnat "jobba".. Trevligt, får kanske svänga förbi deras kontor och se vad fan de håller på med. |
Citat:
Måste vara något väldigt allvarligt, och fortfarande inga uppdateringar alls om läget...vill de inte behålla en enda kund? |
Dagens driftstörning beror på en router som inte fungerar som den ska. Vår PEM-miljö är påverkad, övriga miljöer är så vitt vi vet inte berörda.
Våra tekniker har informerat på vår driftblogg: whatsupcrystone.com och vi på marknadsavdelningen har besvarat frågor på facebook och support har pratat med kunder som drabbats hela dagen. Våra tekniker arbetar tillsammans med vår leverantör för att lösa problemet så fort de kan. MVH Crystone marknad |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson