![]() |
Citat:
Yes... Citat:
|
Ok misade det!
Så om man har en tex site som är nere så finns det ingen chans att kontakta dem för support under den här tiden?! Mycket märkligt... och högst oseriöst men kanske alla som är kunder har fått deras kontakt info.. |
Citat:
Fint webhotell... |
Dom har support om än begränsad.. Använd deras ticket så kommer det ett svar om än något fördröjt..
|
Varför oroa sig, 1100 medlemma mot 170.000... han kan inte stava och har antagligen inte åldern inne för att driva en seriös verksamhet.
Låt konkurrensens lagar verka. |
Citat:
Blir en billig start. Kanske även döpa den till lunnarstorm. |
Faktum är att vi precis sänkte vårt medlemsantal till strax över 90 000, tog bort lite inaktiva medlemmar.
Och ca 99.9% av hans medlemmar har aldrig varit inloggade utan är ghosts. |
Den största risken är väl att alla ungdomar tror precis som med Lunarstorm att det som skrivs är det rätta språket. Vilket betyder att han kanske blir den nya förebilden för svenska ungdomar när de ska lära sig språket. Fabian, rädda sverige och stäng hans sida :)
|
Hehe, jag var också i kontakt med denna person för ett tag sedan. Då hade han snott all kod samt bilder från en hockeysajt jag drev.
Jag tog kontakt med honom, både på telefon och mail. På luren svarade han, men la lika snabbt på då jag presenterat mig, hehe. Skickade ett antal mail, dock utan svar. Jag är inte klar med han än, så varför kan vi inte göra två flugor i en smäll, Fabian? ;) |
Loopia står som domännamnsinnehavare, så du kan ju alltid kontakta dem också med ärendet.
|
Citat:
|
Citat:
Jag skulle tro att du har allt att vinna och inget att förlora på en 1- polisanmälan 2-hota med stämning, 3 - stämning. |
Visserligen är det nog så. Du kan ju dock först kontakta Wopsa... om de nu svarar någon gång. Konstigt att stänga supporten? Man kan ju begränsa öppettiderna lite, men stänga helt?
|
Citat:
|
Tydligen inte? Han fick ju tillbaka mailet som skickades till abuse-avdelningen? Jag förstår visst att de är ett litet företag och behöver semester, jobbar med ett litet företag själv :) ...
|
Har fortfarande inte fått något svar från dom...
|
De senaste inläggen i den här tråden har raderats pga att de inte ligger i nivå med vad vi eftersträvar på WN.
För er som var inblandade i dessa inlägg, läs reglerna! Uppmaning till brott eller liknande är något vi inte tolererar här på WN. |
Jag tycker det är väldigt tragiskt när någon gör så här. Med tanke på all den tid och engagemang ni lagt ner på er site. Framför allt när plagieringen är så tydligt. Den här lilla pojken bör du ställa mot väggen med en helt legitim faktura för ert material. När (tror inte på ett "Om" här) förfallodatumet passerat utan inkommen betalning, tar du din fordran till fogden. Pojken (verkar fortfarande inte mognat och är fortfarande fjortis) får helt enkelt lära sig en dyrbar läxa.
Du har mitt fulla stöd och jag hoppas du får rätten på din sida. |
Hej, trilla över tråden och vill uppdatera den med lite fakta!
Wopsa hade semester mellan den 7-15 juni men SUPPORTEN VAR ÖPPEN !! Vet inte var ni fick info ifrån att det var stängt, men det var fel. Skulle vara rätt komiskt - tyvärr stängt pga. semester :-) Wopsa har inte haft telefonsupport sedan ett halvår tillbaks av olika anledningar och det har inte med semestern att göra. FANGALSET.NU Anstalten.nu kontaktade Wopsa och när vi väl kunde sätta oss in i ärendet så agera vi. Alla bilder som angetts till Wopsa är borttagna av fangelset.nu's ägare som sammarbetat. Mvh, Jerry R |
Finns visst en del till som gillar konceptet :P
Wellbed.com |
Det är inte så att det är nån template eller nåt då? :)
|
Citat:
|
Citat:
Han kanske har lite fantasi iallafall... |
Citat:
Och en anstalt är ju ett hotell ;) |
Citat:
|
Jo men det är ju helt patetiskt att folk inte ens orkar göra en egen login-screen. Hur svårt är det.. Folk verkar ju vara helt jävla talanglösa.
|
Haha, kunden inte låta bli att skratta när jag läste igenom denna artikeln på Fangelset:
http://web.comhem.se/~u39700779/fangelset.gif |
Skratta eller gråta...!?
Näh men ärligt så är det ju riktigt pinsamt t.o.m. - har själv varit med om att andra stulit material (fast då av den mer redaktionella typen), har inte orkat ta tag i det riktigt ännu... |
Citat:
Egna bilder? Du menar väll ändå all html kodning, css filerna & all text på sidan med? :huh: Jag har knappast kört ngn ripp off på anstalten, men idén är väll lik. |
Från wellbed (jag har adderat fetstil):
Citat:
|
Det är en lunarskada tror jag.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag ber ödmjukats om förlåtelse för det inträffade och lovar att det inte skall hända igen förrän du tydligt i skrift meddelar mig att nu nu är redo att behandlas som en vuxen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson