![]() |
Hoho, du... Det där var lågt! :D
Alla vet att jag är en sann Malmöit! Och du skulle bara våga försöka komma med några gamla "Skåne är danskt"-skämt! Då blir det ingen mer pilsner för dig. ;) |
Eh, är skåne verkligen inte danskt? :-)
|
Citat:
Behöver man säga mer? |
Manufrog
|
Levonline
|
Citat:
|
http://www.gravbortskane.se/
http://gravbortskane.istheshit.net/ Klassiska anti-danmark kampanjer ;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Jag kommer att lägga upp den här lilla saken på företagsprofilen åt vinnaren ;)
|
Oj oj, trevlig grafik!
|
Inte illa på 10 minuter ;)
|
:-)
Liiiite rosa kanske ? Snyggt jobbat hur som helst. |
Oj, Oderland, passa så ni inte får uppförsbacke i tävlingen ;)
|
Citat:
|
serverconnect och Oderland. Alltid lika hjälpsamma och driftjour 24/7
|
Jag rekommenderar Oderland. Har varit i kontakt med dem två gånger på två dagar och varje gång har jag fått svar inom någon timme, trots att jag mailade vid 23-tiden en kväll.
|
Inga fler kan nomineras...nu är det bara röstningen kvar ;)
|
14 företag kämpar nu om titeln och jag har meddelat dom via epost...priset är nu också i proportion till prestigen:
Förutom prestigen så får vinnaren även 3 månaders gratis annonsering och förtur i arbetsflödet med att sätta upp företagsprofilerna. Vinnaren får även 1 års Moderationsrättigheter i sitt forum med tillhörande användargrupp för upp till 5 anställda. |
Kul initiativ! Hoppas att det kommer många röstande också.
Citat:
Citat:
Citat:
|
Det hopps jag också Emil :)
Levonline hoppas jag får många röster eftersom det var det första webbhotellet jag någonsin skaffade och det ligger lite extra varmt om hjärtat :) |
Citat:
Dom gångerna jag snackade med dig på Binero, så var du inte trevligast direkt. Citat:
Min röst är på Loopia... |
Du har drygt en vecka på dig att kasta in den rösten...annars kanske Sulo vinner ;)
|
Citat:
Jag kan tyvärr inte komma ihåg ifall jag har supporterat dig tidigare, men var jag otrevlig så ber jag om ursäkt... Men jag brukar väldigt sällan vara otrevlig, och har oftast en legitim orsak till det i så fall. :) |
En del är tyvärr oförmögna att tolka skriftspråk, är man inte övertydlig till det absurda så åker man genast på däng på WN numera...
Omröstningen är ju dock tämligen meningslös om det bara är antalet röster som räknas? |
Citat:
Efter fyra veckor, så var vi fortfarande inte flyttade till en server med MySQL 5.1. Det hade alltså inte en påbörjats en flytt. Och alla skyller på alla. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson