![]() |
Vad säger ni om träff mellan den 27, 28, 29, 30, 1, 2?
Ska ner till GBG o arbeta under den veckan. |
Jag tänkte just på det:).
Jag är med. Kan vilken dag som helst. |
Det skulle vara kul.
Tyvärr har jag inte möjlighet att hjälpa till att fixa inför träffen bara, men dyker gärna upp om jag inte är upptagen. |
Förresten har Bishop Arms Västra Hamngatan (domkyrkan) en liten del i lokalen man kan boka som är lämplig för detta tillfälle.
031 720 4045. Man kan säkert prata med Lotta om detta, hon är snäll :) |
Citat:
Jag känner mig inte manad att anordna i gbg då jag enbart kommer på besök :) Bara att komma till "Bishop Arms Västra Hamngatan (domkyrkan)" låter som en utflykt då jag inte känner till området men bör inte vara några problem. :) Koppar de vi kört med tidigare. http://123.writeboard.com/0eb2939b718d3d757 lösen "webmaster" |
Nykomling på forumet men hoppas det går bra att man kommer en sväng ändå. En öl är ju aldrig fel :D
|
Ska vi sätta ett datum? Typ 29'e eller 30'e?
|
Dags för en puff för http://www.wn.se/group.php?groupid=8 ??
|
Jag kan vilket som.
|
För en "first taimer", vart bör man bo?
Typ på avenyn? |
Citat:
vagn 1,2,6,9,11 Buss 60 (lilla torget), 16, 19 |
Citat:
Bara att ta hissen upp, det vi dricker kan vi sätta upp på ditt rum :D Kolla in hotels.se och kolla in priser så kan jag säga vilket som är bättre. |
Citat:
|
29'e låter bra!
Kladdat in de på whiteboarden nu osså. Vet int hur febrilt folk är inne och kollar, kanske bra om man skickar ett pm eller nått, fast lite svårt när man inte har nic'en, eller mail. Skriv gärna in lite mer kontakt info ni som ser detta :) |
Bara det bestäms en tid också så verkar det lovande.
|
19:00 kanske?
|
29 så måste jag tyvärr jobba. Söndag den 27:e skulle passa mig bättre.... men jag är inte bitter :)
|
Bishop Arms, 19:00 nu på tisdag?
Lägger in det i kalendern och hoppas jag kan dyka upp. |
Jag fixar fester på Berså som ligger på Kungsportsplatsen i Göteborg.
Kan fixa lite "WN-special" där om ni är intresserade av det? Buffé och dricka samt nattklubb efteråt. Gillas det? |
Citat:
Fast kanske inte så hypat med typ 5 pers :D |
Det löser sig nog, så att jag kommer. Det låter trevligt.
|
Söndagen 27'e passar mig också :P
Kommer på söndag och åker på onsdag, så är öppen för att dricka bira alla dagar :D Dock vet jag inte hur sent jag måste jobba på söndagen. För de som missat att "anmäla" sig. http://123.writeboard.com/0eb2939b718d3d757 webmaster är lösen |
Jag kommer på Tisdag. Vilka blir vi nu dá?
|
Plats
Bishop Arms Västra Hamngatan (domkyrkan) Tid 29’e sept. 19:00 7 pers nu, hoppas alla har koll på tid och plats nu. Ska vi mötas kl 19:00 utanför så man slipper gissa vilka som är vilka? Man behöver inte boka va? Kanske mötas i baren, inte göra som Stockholms träffen :-) halva gänget satt på övervåningen och andra halvan på undervåningen. Lite halvlustigt när när alla träffades efter några timmar. |
Vi kan väl ses i baren. Den är ju precis innanför dörren.
|
Som det ser ut nu så kommer jag, verkar få in det i min reseplanering så.
|
Såg det här om träffen precis nu.
Låter ju mycket intressant, speciellt då jag är nyinflyttad i Göteborg. Forumoskulden togs visst nu också;) |
Hade ni det trevligt? Önskar att jag kunde ha kommit :)
|
Citat:
Du hinner nog, de är inte försens imorgon :) |
Hoppas fler än mig dyker upp ikväll :-)
|
Jag dyker upp.
|
Om det går som jag tänkt med jobbet idag dyker jag också upp.
|
Kom ifrån jobbe nu så ska skynda mig bort nu
|
Jag sitter redan här, har en vana att vara tidig
|
Hur var det på träffen? Många som dök upp? Vad pratade ni om? Några nya affärsidér?
|
Vi blev välla typ 6 pers tror ja, var trevligt.
Lite skit snackande och Patrikweb berättade om Dreamhack upplevelser och sängbyten osv. :P |
Hehe!
Jo det var väldigt trevligt att träffa er. Patriks erfarenheter av Dreamhack var ganska festliga. :) |
Haha, vi var ju inte så många 6 totalt. Var väl lite tråkigt att folk började dra så tidigt.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson