![]() |
Citat:
|
Verkligen snabb!
|
Underbart, allt fungerar som förväntat. om inte bättre.
I love it. Har dock inte utforskat extensions. men allt förutom det så verkar det vara en webbläsare som kommer vara standardläsare hos väldigt många inom kort :) |
www.expressen.se - Lite problem där
|
Hmmm varför har WN.se fått helt plötsligt reklambanners?
:unsure: :unsure: |
Jobbigt dock nu i början när man är van med att ha massa Google Toolbars och liknande installerat så att webbsidan visas längre ned på skärmen. Ja, jag vet att man kan flytta ned hela fönstret men är som sagt vanesak :P
Än så länge mycket nöjd. Rättar dessutom det man skriver på svenska, hur coolt är inte det? Blir nog till att kasta ut Firefox. |
Bästa browsern jag sett hittils. Firefox och IE är nu ett minne blott.
|
Snyggt hur man kan skala om detta snabbsvarsfönster.
Tyvärr ser det inte ut som det kommer finnas extensions...eller har jag missat någon sådan funktionalitet? Det är en del extensioner man annars skulle kunnat hoppas skulle bli tillgängliga i framtiden som är absolut nödvändiga för mig...och ingen rättstavning på svenska för mig, förmodligen för jag kör på engelskt windows. |
Snabb som vinden verkligen, därimot saknas reklamblockerare (men med tanke på vart google tjänar sina pengar så) och det verkar lite kasst med popupstoppning.. *testar*
|
Jag gillart hittils.
Edit: Tror jag håller mig till FF :) |
Jag gillar den förvånansvärt mycket.
Blir "mycket webb" nu, med tanke på att webbläsaren tar minimalt med plats själv... |
Citat:
|
När man stänger ner med många flikar så spars dom inte tills nästa gång, man vill ju inte behöva öppna alla fönster igen när man startar programmet nästa gång, så det ger ett minus iaf..
|
kan hålla med om att den är snabb! men galet vad jag kvävs av alla blåa ytor när man markerar *ticks*
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan man sätta lösenord (i Firefox kallas det för huvudlösenord) så att inte vem som helst kan kolla vad man har för lösenord på olika sajter?
|
Det måste ju komma lite addons osv, för den är ju lite FÖR avskalad, mkt småsaker som ja saknar, typ musgester för att öppna/stänga osv och massa annat. Och borde man inte släppa den som "100% portable"
|
Citat:
|
Citat:
'As far as extensions/add-ons, we don’t have that in the beta right now, but we do definitely plan to have an API. And anyone can extend it because it’s open-source.' |
Citat:
låter toppen, ingen tvekan om att Google kommer ta marknad relativt snabbt! |
Snabb webbläsare
Den har en cool funktion som webmasters kan ha nytta av, testa med höger musknapp över en element eller en textruta på en webbsida och välj granska komponent. |
Citat:
Tror inte Firefox hade så många addons samma dag som deras första beta släpptes. |
Tror jag måste gå och lägga mig snart. Har nog aldrig "power-surfat" så här förut. Inte van med att det går så fort :D
Älskar verkligen adressfältet som är överlägset alla andra webbläsares. Känns så naturligt och alldeles underbart :) |
Går nog lika fort som IE8 (beta) jag testat.
Dock gilal rinte flikarna lägst upp. Lite långt ifrån och jag gillar använda flikar. Hade hellre sett de lite längre ner! Onödigt att flytta musen längre än man måste om man inte använder tabben ... |
Det börjar bli för mycket nu Google!
|
http://www.google.com/support/chrome...er=96817&hl=sv
Citat:
|
Skriver detta i Chrome. Jävlar vad fort det går att surfa, ÄNNU snabbare än i FF. Just detta kommer antagligen göra Chrome till min default webbläsare.
|
|
Undrar när Google lanserar sitt OS, måste bara vara en tidsfråga.
Förresten, någon som vet hur man kan importera Google Bookmarks till Chrome? |
Jag gillar den, skarpt.
|
Har självklart bytt till Chrome, underbar webbläsare!
|
Jag är bara så förvånad över vilka snillen det är som jobbar på Google. Creds till deras idé-apor och till de som sedan hårdkodat allt :o
|
Bara Mac-versionen kunde komma..
|
Det är snyggt spelat av Google, att lyckas trycka ut det så pass snabbt och på så många språk.
Rättstavningen verkar dock inte fungera, trots att jag valde svenska. |
Citat:
|
Men allvarligt, finns inte funktionen att man kan trycka på scrollhjulet ? Nu har jag ju inte synat inställningarna, men det fungerar inte för mig iaf.
Är det någon mer än jag som inte får flash att fungera ? Eller ärver chrome ff-buggen ? |
Helt klart en fin och bra browser, får se hur det blir när "riktiga" versionen kommer ut. Kanske blir ännu bättre?
En skön liten detalj: När man går in på aktivitetshanteraren så finns det en länk nere till vänster: "Statistik för nördar" :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson