![]() |
Citat:
Jag tycker det är skitkul att sitta och utveckla sidan. Det är väl detta som många kodare har problem med (inkl. mig), de tycker det är roligt att koda och utveckla, men däremot marknadsföring m.m. anses vara ett tråkigt arbete. Men jag håller ju på med marknadsföringen nu, så det är inte så att jag inte håller på med det bara för att jag tycker det är tråkigt :) Du kanske har några tips där? Hur har du marknadsfört din sida? |
Ang. http://www.quickhelp.se
Gillar själva idéen med sidan, men designen kommer nog inte hålla. Tråkiga färger. Texten till vänster bör inte vara knallblå. Blå text mot blå bakgrund är inte det finaste. |
som karlroos sa "Min show off kommer till hösten, stay tuned"
|
Citat:
Jag valde ju en blå färg för att jag tyckte det var snyggt, men alla har väl olika smak :) Vill ju inte att den texten ska ha fokus, så därför valde jag en diskret färg som smälte in i bakgrunden. Tar tacksamt emot dina åsikter kring den övriga designen (även det som är bra :) ) Vill inte göra sidan för flashig, då den måste ha en seriös ton. |
Försökte lära mig lite mer om javascript och googlemaps och satte upp en liten frågesport på
http://www.geografi.se (endast testat med IE7) |
Isak, mycket fint jobb!
|
Citat:
|
Jag släppte min nya frågesportssida http://www.Genius.se i beta inatt.
Har fått ganska mycket bra feedback som jag måste jobba med dock, så det är väl inget showoff-projekt än precis :) |
Citat:
Blev lite paff när papegojan kom och spegelvände mina svarsalternativ, haha :) |
Citat:
|
Tack tack. Papegojan är elak :)
|
Citat:
Tillverkare: Apple Modell: iPhone-A1203 Band: GSM 1800,GSM 1900,GSM 900,GSM850 (GSM800) |
Citat:
:) har dock svårt att hitta ett användningsområde/målgrupp för tjänsten :P |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Genius va rolig:D
|
Citat:
Rätt svar är "Diana" enligt spelet. Men Diana var aldrig drottning. Hon var prinsessa av Wales. I övrigt ett underbart spel. Jag gillade både idén och själva genomförandet. Ett tips är att ge spelaren flera liv (kanske två eller tre) och möjlighet till att köpa flera liv (dyrt). Det finns en anledning till att man alltid har flera liv i t ex flipper eller TV-spel. Vi människor tycker nämligen att det är roligare om vi kan misslyckas någon gång och ändå får fortsätta - utan att behöva börja om från början. Det är spelpsykologi och alltså vetenskapligt bevisat, även om jag tyvärr inte kan hänvisa till någon källa just nu. |
"Du svarade rätt!
"Berlins Olympiastadion " var helt korrekt! Största idrotts arenan i Tyskland" Idrottsarenan ska det väl vara? |
Citat:
|
Då jag är expert på att lägga upp sidor som jag inte fullt orkar färdigställa så kommer här en söt lista:
- GratisKalender.se - GratisNoter.se - Inget.se - Ullaredsresor.se - Xbox360Spel.se - CSBET.se |
Citat:
Usel bild på Piggelinen! Måste vara grönare! :) Grymt sajt! /Thomas THL |
Citat:
|
Citat:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User geektown_se@g979 already has more than 'max_user_connections' active connections in /www/webvol8/re/fj0iimwf3cbv7jm/genius.se/public_html/include_connections.php on line 3 Just nu har vi väldigt många besökare, vänligen återkom om ett par timmar --------- Som sagt, riktigt sjysst sida och kul tidsfördriv! |
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson