![]() |
Citat:
Så ja tycker att denna tråd borde nästan låsas för den är väldigt oseriös, iaf vad gäller när ni säger att ni har "aktiva" sidor här då 95% inte stämmer alls med det (önsketänkande). Det är inte en fråga om hur många sajter man driver, det är en fråga om hur många aktiva sajter man driver, så svara enligt det, för det är det denna post handlar om, eller skulle ha handlat om iaf.. Så lika bra ni låster denna oseriösa post nu.. |
Leon, det finns ingen exakt definition på när en sajt räknas som aktiv.
Det beror också på vad det är för sajt. Hur många inlägg om dagen ska ett forum ha för att räknas som aktivt? Hur många bloggposter i veckan ska en blogg ha föra att vara aktiv? Trådskaparen skrev ingen egen definition och satte inte upp några regler för vad man får skriva eller inte skriva. Var och en har gjort sin egen bedömning i den här tråden och om inte det stämmer med din definition av aktiv så får du gärna läsa andra trådar istället för att uppmana att denna ska låsas. |
En aktiv sida är som Adam N "skriver" individuellt.
Jag ser en sida som aktiv när den har besökare och medlemmar om det finns en sådan funktion, att sidan uppdateras ofta. Det räcker väl för att se den som aktiv? |
750 st :)
|
Citat:
Det var längesedan jag såg dig skriva i något forum och så kommer du med detta inlägg haha :D:) Dagens! |
2.
|
2 aktivt (Ett par timmar om dagen)
|
2 st och det tar all min tid.
|
Citat:
|
Ett tiotal sidor mest fokuserade på personer under 30.
Sajterna finns på www.studentis.com Men så är vi å andra sidan nästan 25 personer i bolaget ;) |
^ mycket blir mer :D
själv 1 egen + support åt 3 och mer kommer |
2 st :) lägger ner ungefär 1 timme per dag. Varav en är mycket seriös.
|
Citat:
Du verkar ha glömt att lägga till en sida i signaturen... |
inget jag vill skriva här ;D kanske kmr upp i signaturen när jag anser att jag vågar skriva ner den här :P
|
Citat:
|
1st - lägger ner ungefär en timme per dag + 3-4 projekt som är i planeringsstadiet.
|
bara en, men ja hjälper till med en annan också, varje dag.
Så ja jobbar väl med 2, men bara en som jag personligen satsar på. Ja lägger 8 timmar varje dag på min primära. |
Beror lite på hur man definierar "driver".
Om man även syftar på "driftar" så blir det genast många mer, då det även är kundsidor. |
Jag äger en, men om den är så aktiv vet jag inte. Iaf inte om man kollar på beskar antalet.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson