![]() |
Citat:
Screenshot från min inkorg. Jag har heller ingen uppfattning om vad som är stor eller liten kund eller vad ni prioriterar. Jag tycker trots allt att det kunde kommit lite "frivillig" information kring vad som hänt, status och planer. Jag kan ha förståelse för att det dels känns kymigt och ta luften ur den bäste, när något som JX blivit drabbat av sker, men lite information skulle inte varit fel.. Jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig/JX och att jag (och andra) slipper ringa och tjata.. |
Man får inget förtroende direkt för detta företag...
|
Citat:
Och med detta lämnar jag denna tråd efter påtryckningar ifrån delägare i JX, och jag kan väl hålla med, WN är inte världens ände och det finns kunder på andra håll och fokuserar därav på att informera alla genom ett enda media istället. Allraminst då JX Hosting - JX.se inte har något med detta att göra längre. Kommer knåpa ihop ett infomail till kvarvarande kunder som väntar på betalning. |
Jag har i alla fall fått mina 600kr återbetalade för några månader sedan, så jag är nöjd! ;)
|
Tack, nu har jag äntligen fått mina pengar och slapp anlita kronolle.
Lycka till! |
Jag har också fått tillbaka mina pengar nu. Dock har jag ej fått ersättning för de kostnader jag hade för kronofogden men det har Håkan lovat att ordna också.
|
Citat:
|
Citat:
|
Inte mig heller!
|
Har inte skickats än.
|
Väntar fortafarnde på information (och utbetalning)..
|
Citat:
|
Citat:
|
Går det att få en uppdatering på status?
|
Citat:
|
Citat:
|
man undrar ju inte vaför Jx säljer sitt Snapbacksystem. Det verkar ju inte ha funkat helt smärtfritt.
http://www.webmasternetwork.se/f26t26500.html |
Skulle vara kul att få lite status när det gäller utbetalningarna.
|
Citat:
..vad nu det säger om systemet.. Jag börjar ärligt talat bli skittrött på att inte få pengarna utbetalade eller iaf information om status, så att jag vet ifall och vilka åtgärder som jag bör ta. Det här kunde ha skötts betydligt bättre av vederbörande! |
Citat:
|
Som jag tidigare nämnt i denna tråd så har JX betalt tillbaks sin skuld till mig. Nu har jag också fått ersättning för de kostnader jag hade för kronofogden (300kr). Detta är första gången nånsin jag drar en sak så långt som till kronofogden men det hjälpte för mig och det kanske hjälper för er också.
|
Citat:
|
Hej - finns det någon aktuell status?
|
nada =(
|
Jag fick för någon vecka sedan ett informationsbrev. Men i övrigt inget livstecken. Hade pengarna gällt ett företag hade väl varit lättare att ta, men eftersom det gäller privat beskattade pengar är det väldigt tufft just nu. Jag håller tummarna.
|
Citat:
*ledsen* |
Citat:
|
Jag börjar verkligen tröttna, får väl skicka ärendet till kronofogden och be dom driva in det åt mig. Dom borde ju kunna åka förbi och göra en utmätning och plocka någon dator, en tv, mobiltelefon och kanske ett bord som dom sedan säljer, verkar vara det enda sätta för att få tillbaka sina pengar.
|
Citat:
Jag har inte fått något mer än informationsbrevet som efter lång väntan skickades ut, men det brevet gav ju inte så mycket mer än vad man kan läsa sig till i den här tråden. |
Någon som fått pengar på sistone?
|
Jag har fått en delbetalning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag fick svar för nån månad sen att återkomma med bankuppgifter , vilket jag gjorde , inget har hänt sen dess...
|
Vi får nog sälja våra fakturor/kreditfakturor till något MC-gäng ;)
|
Citat:
|
Ingen som har fått pengar på sistone?
|
Jag fick tillbaka min server efter 3 månader ca, dock vart det ej dom som skickade den utan det var en polare till mig som fick hämta den som bor i närheten av deras hall dom hyr in sig i.... När jag väl fick hem servern så såg jag att jag hade varken fått ström kablage eller mina rackskenor! Så nu får jag börja om från början med jaga dom för få tag på mina skenor. Trist som attan. jag hade bokad tid till imorron när jag skulle sätta servern i drift på ett annat företag, men detta kan jag ju fet glömma pga jx ej klarar göra något korrekt. Ska man behöva stämma/anmäla företaget för kunna få tillbaka sina egna saker?!
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson