![]() |
Jag har tex inte fått mina vilket är lite konstigt. Hade ni någon fördröjning i utskicket?
|
Jag har inte fått mina bilder trots cirka 2 veckor sen jag la upp länk. Snart tar jag ner min länk from recipespider.com om ni inte skickar länken.
|
bilder?? länken??
|
Jag la upp länken på vår företagssajt, men har fortfarande efter ett par dagar inte ens fått något svar på mitt e-post.
mvh |
det står på deras sida att det är en utlottning...
|
Citat:
Man lägger upp en länk till de och mailar. När en vecka har gått mailar man dem och säger en vecka har gått, kolla så att länken finns innan jag tar bort den. De säger, ok vi skickar biljetterna, ifall ni vill vara med i vår utlottning kan ni ha kvar länken och vinna fina priser! Funkade bra för mig när jag gjorde såhär ;) |
Haft den i två veckor nu. Får inte ens svar när jag mejlar.
|
ta bort skiten då... jag skulle iallafall inte länka utan att få betalt!
|
Maila: [email protected], det är han jag har kontaktat hela tiden!
|
så om jag slänger upp en länk får jag biobiljetter eller?
|
Jag är ju inte ansvarig för detta men berättar enl. egen erfarenhet.
Men när du slänger upp en länk till de får du maila de och sedan maila de innan du tar bort den igen! |
oki har fixat det nu.. dem fick en text-länk på indexsidan..
|
Citat:
|
Citat:
|
Först la jag upp en länk i min länkrotation och bifogade mina adressuppgifter, men jag fick till svar att den skulle synas hela tiden så jag gjorde så att den visades hela tiden men fick aldrig något svar på det mailet.
Sedan när en vecka hade gått, i början på sista dagen så mailar jag dom och säger att det har gått en vecka och frågar om dom har alla adressuppgifter men jag har har inte fått svar på det. Det var för 3 dagar så dom kanske bara är sega på att svara eller så är kanske biobiljetterna påväg. |
Citat:
|
som sagt vi kan hota med att skriva en rad eller två här...
|
Gör så... Inte drabbar det mig. Ni tror väl inte att jag har något med detta att göra? =)
|
nej..nej..
|
Oki, bra =)
|
Citat:
:( |
Verkar som de har börjat slarva med biljetterna (budgeten kanske inte räckte till)?
Något måste göras! Fakturera dem på tidsperioden länken var uppe :D |
jag har inte hört något än men jag kommer mejla efter en vecka......
|
Jag hade min länk uppe i två veckor, mejlade två gånger men fick aldrig några biljetter...De kanske har tagit slut.
|
Ni kanske la upp länkarna efter erbjudandet försvann?
På deras sida står att det bara är månadslotteri nu. |
Så nu plockade jag ner min länk efter två veckors tid. Samma story här, 2-3 mejl, inget svar.
Nej nosnaj: Tack för länken. Vi kontrollerar så att den ligger kvar om en vecka, då postar vi dina 3 biobiljetter. |
Hmm postar här igen och meddelar att jag fått ett mejl av Anders nu. Biljetterna kommer att postas imorgon.
Det tackar vi för. |
fick ett svarsmejl som innehöll tre tomma rader och sedan en johan hedberg wrote...
|
Citat:
Något måste ju göras! Du kan även kontakta de på följande upgifter: Gravid AB Box 4163 203 12 Malmö 040-30 49 80 [email protected] |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
edit: btw.. fakturera kan väl bara företag göra? |
Alltid bra att bokföra brott...
Ja, det är bara företag som kan fakturera, har du inget företag? :P |
om man är 16år har man vanligtvis inget företag, eller?
|
Citat:
|
gör inget.. men det hade klart vart smidigt att ha ett företag.
|
Medlem nr.: 7503 och Medlem nr.: 7566, kan ni sluta chatta är ni snälla? =)
Fick biljetterna idag, tack så mycket |
Biljetterna har anlänt, dom ser t.o.m äkta ut. Härligt!
|
fick ni något svar på första mejlet som sa mer än tre tomma rader?
|
Citat:
Som jag kan se så verkar de köra en tävling nu så jag vet inte ens om det här med 3 biljetter gäller längre. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson