![]() |
Ihh, lagom sugen man blev på att köpa PERSSON nu när man ser det är ledigt. Kunde man köra med "avbetalning" 50kr/mån som någon sa? (programmer?)
|
Citat:
Cellsynt, hur gick det? Mina skyltar kommar nästa vecka, får bli ett bildreportage då! |
Jag såg en ganska skoj skylt på en ny BMW (ganska skrytsam) för ett tag sen (typ nån månad sen, hehe): ANONYM
|
"Betald" är en av de kaxigare jag sett. Rullar även en här i stan med "IIIIII" vilket ska stå för "sexi"(g) har jag fått förklarat för mig =)
|
Betald var tufft hehe
Thomas |
2 bifogad(e) fil(er)
vagverket.se :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
More pics to come B)
|
Snyggt JOEL.
|
Såg en Mercedes CLS igår. I den satt 2 unga, vackra damer och de hade registreringsskylten "SPOILME"...
|
"2 CLOSE" hade vart fint att ha...*asg* har dock ingen bil.....funkar kanske på en buss......hehehehe
|
Såg en på stan i förra veckan men har svårt att få fram nåt vettigt ur den:
"SM6ETR" SM SEX E(A)TER? ;) |
SM6ETR, Förmodligen en sändaramatör :-)
/Janne |
Citat:
|
Där ser man ..... nästan en granne till mig ...
Tyckter att min "tolkning" var dock roligare.. ;) |
Mina vänner,
Efter ha sett era skyltar så blev jag också sugen så idag kom våra skyltar. B) http://www.securum.biz/images/securum.jpg /Janne |
Citat:
De bästa personliga nummerplåtarna är de som är lite underfundiga som "CU L8R" som var en tidig personlig plåt. Även plåtar som "7RÄTT" (en kille i Skåne som vann mycket pengar och köpte en Rolls Royce har jag för mig), "PAPPAS" en dyr Merca som en ung kille körde runt med.. En sak är farligt att skaffa.. telefonnumret.. Vet en budfirma som gjorde det på en bil, efter några månader kom Telia och sa "Nu får ni en 7:a före numret". |
Jag har sett en Audi A8 med skylten 2FAT2FLY.
Jag har inte råd slänga upp 6000 på en sådan sak för tillfället med tanken har ju funnits där, som gammal skyltmakare och dekoratör har jag dock Rammsteins Logotype på motorhuven :) |
Jag tycker att an måste ha en bil som sticker ut från mängden för att använda en sådan skyllt, annars ser det billigt ut, är det inte så? Såg senast en gammal 240 med en sådan skyllt.. :)=
|
Citat:
|
Citat:
|
precis :) sitter man däremot i en ferrari, även om det är äldre så passar en sådan skyllt utmärkt...
|
Citat:
Tycker det är en billig peng för den reklam man får. Jag åker många mil per år och står ofta parkerat på bra platser så bilen lär synas bra. Dock så tycker jag att det fanns mer personliga skyltar för några år sen. Har det minskat? /Janne |
2FAT2FLY? Hm... Ingen svensk skylt då, de får ha maximalt sju tecken...
|
Det här är som att jaga bra domännamn... :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tycker faktiskt att min senaste är ganska fyndig...
// Mats |
Hur får man med domännamnet i underkanten på skylten?
|
Citat:
|
Citat:
// Mats |
Haha, Mats jag har sett din bil i så fall.. minns inte exakt vart men i stockholm stad var det.
TOYS4U, minns att jag sa till farsan att jag sett TOY4ME också på en liten smart bil. :-) |
Citat:
Paketbilen har aldrig varit i Stockholmstrakten. // Mats |
Haha, jasså? :o
Det var en exakt likadan bil.. med en "Toy4 nånting" skylt.. Kanske såg nån annan i så fall, verkar vara rätt populärt med TOY i personligskylt. :( |
Citat:
Här snor vi inte bara bilder, kod och domäner... ;) // Mats |
2 bifogad(e) fil(er)
Enligt Vägverkets regler får man ju inte ha vissa stötande ord på sina skyltar.
Men dom tänkte inte på följande. B) |
:D
Kanske vore värt med nån rolig egen skylt....fast vad...hmmm... |
På http://meh.tryggve.se/2007/08/google-kpt-a...-r-fr-6000.html går det att läsa följande:
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Testar att bifoga bilden istället...
|
Så här min reg-skylt ut här borta i USA
US (United States) SE (Sweden) http://www.jackandfriends.com/store/...my_cruiser.jpg |
2 bifogad(e) fil(er)
Min son tog studenten i juni och vad passade väl bättre än en present som räcker i 10 år.
Det är väl ingen tvekan om vad han heter... (Familjens fjärde personliga skylt :)) // Mats |
|
Varför skulle man vilja åka runt med en Google-skylt?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson