![]() |
Kul med framgångar men TV.nu har väl varit dominerande i många år? Enkel men bra tjänst och bättre pålitlighet än konkurrenter har gjort valet av tv-tablå givande. Grattis till en (förhoppningsvis) bra affär.
Edit: Hur blir det med nummerplåten på bilen? :D |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
4021 dagar kvar på kontot? :)
|
Härligt!
|
Citat:
Edit; Sorry for offtopic.... Grattis igen! |
Kul med alla gratulationer :)
Det är såklart roligt att vara en del utav detta. Kan väl dra en slutsats att man ska inte vara rädd att jobba lite för det kan så småningom ge sin avkastning... Nu bär det av söderet mot Göteborg/Trollhättan bl.a och ta lite lugna semesterdagar! |
Äre inte dumt att sälja en webbsida som går så bra, med en sån bra domän ?
|
Grattis och bra jobbat
|
Citat:
Talesättet säger att "man ska sluta när det är som roligast" och det stämmer allt för väl. Att sälja av när man är på topp är alltså klokt. Problemet är bara att man aldrig kan veta när man nått toppen med en verksamhet... |
Citat:
|
Sen kan det ju vara så att Thomas & Co har planer som kräver kapital där de ser större affärsmöjligheter än vad de såg i projektet TV.nu. En liten tanke bara :)
|
Citat:
Men, men. Jag är inte insatt i affären. Jag tror ändå att det var klokt att sälja trots att webbsidan går bra (eller just på grund av att webbsidan går bra). |
Summan 42 Mkr för 51% hörs allt oftare... och för detta krävde de inte ens er del i http://www.alltomtv.se/ ? Bra affär låter det som!
Add: Nr1 på "tv" i svenska Google ser jag också! |
Citat:
|
Citat:
|
Stort grattis! Men Thomas, kan du inte berätta mer om tekniken bakom för att hantera alla dessa besökare, alltid intressant.
|
Citat:
Men det du skrev var faktiskt inte helt felaktigt. Finns det verkligen inga möjligheter att utvecka en verksamhet, så finns risken att köpskillingen påverkas negativt. Ingen köper ju en aktie som inte kan stiga mer :) |
Bra jobbat grabbar. Lycka till med framtida projekt.
//Andreas |
Grattis och lycka till i det nya samarbetet!
|
Har redan grattat dig Thomas, men det är värt att göra det igen...... G R A T T I S
|
Citat:
|
Grattis!
/Thomas THL |
Lite läsning:
http://www.idg.se/2.1085/1.114723 edit: mer, med en fin bild :) http://www.ttela.se/artikelmall.asp?version=144792 |
Kul att höra! Grattis!
|
Grattis! :D
Såg att det finns en länk till TV.nu i menyn på aftonbladet.se nu också. Väntar med spänning på kommande förändringar :) |
Citat:
|
Då är det ju genast intressant att höra hur mycket besöksantalet ökat efter aftonbladets länk. Fast det kanske är hemligt?
|
"Grundare får 100 Mkr för tv.nu"
"Grundaren Thomas Meivert förefaller bli en mycket rik man på sin försäljning av tv.nu. Enligt uppgift till di.se får han runt 100 Mkr eller mer för sin tv-tablå på nätet." Läs mer: DI.se |
Japp, Grattis än en gång till Thomas ! :) Mycket bra jobbat.
Stolt blir man, och lite extra stolt över att vara OP i WN kanalen. Men.. när ska vi börja få lön? :lol: |
Citat:
|
Citat:
Hej Tobbe förresten, :D Hur går det med TT:n ? ;) |
|
Fysjuttsiken, det är ju inte så att man inte blir avundsjuk! Stort grattis thomas!
/Martin Ps. sälj inte WN är du snäll Ds. |
Citat:
det var utav stort intresse kan jag tänka mig. Finns ju ingen fast summa för köpet ännu heller. Spännande att de ändå vågar lägga sig på "ca 100mkr" :D |
2 bifogad(e) fil(er)
|
Måste bara säga GRATTIS! till en grym summa pengar och ideen var ju bra men hur enkel som helst... grattis!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson