![]() |
För er som undrar så räcker inte $2000 till en julklapp.. men jag köpte istället 2st 22" LCD skärmar till mig själv, adsense är en hobby för mig :-)
|
Förra året fick jag min "julklapp" i mitten av januari... så det är inte riktigt dags att begå harakiri och skriva redrum elgoog redrum i sitt eget blod ännu.
|
Citat:
Iof tror jag förseningen berodde på deras lagerstatus av julklappar :) |
jag fick en google-strumpa med grillkol i ... undrar vad det betyder :(
|
Citat:
|
Fick också ett paket idag. Antar att det är från Adwords då även jag lägger över SEK 100K på Adwords, men tjänar mer normalt på Adsense.
http://www.rundkvadrat.com/wp-conten...hoto_frame.jpg |
Jag har inte fått min julklapp än, däremot så fick jag ett julkort av google idag.
//Björn |
Citat:
|
Citat:
Var inte blyga, vi andra icke-snälla barn vill också veta vad som krävs för att Googletomten ska ge till oss ;) |
Citat:
|
Nu fick jag min. Det var fjärde gången de försökte leverera den visst :)
Ger er ifrån sig ett surrande ljud också? Sjukt irriterande |
Fick just min julklapp ;)
|
Crap-grej, den funkar ju inte ens :)
Försöker lägga in bilder på den, men allt jag får är "File error" hur jag än gör. Åker längst in i garderoben den här. Gillar gesten från google dock =) edit: det funkar om man sparar om bilden i Paint. Direkt från Photoshop fungerar inte... |
Samma här.. mina bilder blir uppfuxxade. Som när det blir crc-fel eller bara halva filen är med. Känns lite så, tack google.. men nej tack ;)
|
Reboot efter överföring avhjälpte de problemen (+ att man måste använda det medföljande programmet.. :P)
|
Som sagt; spara (om) bilden med Paint så fungerar det utmärkt.
|
Citat:
|
kom precis hem från en veckas semester och såg ett roligt google paket :D
|
Google verkar hata mig, ingen julklapp, men ändå ger dem mig massa pengar! Ni som fått era, släng upp lite mer bilder när manicken är igång :)
|
Min Google julklapp dök upp idag(!) med julkort och allt....
Jag som nästan hade börjat att bojkotta google för att jag inte ens hade fått ett julkort... :) |
2 bifogad(e) fil(er)
Har inte fått någon julklapp från Google än men däremot en bunt julkort från bl.a. TradeDoubler och MMMedier. NEWare skickade en trippeltriss som jag vann 50 SEK på och postkakan från Affiliator :)
Skulle de kriterier ni nämner stämma gällande Adsense så borde jag fått därifrån men det verkar ju snarare vara lite slumpvis, alternativt kombinerat med Adwords som används minimalt för min del. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson