![]() |
Då har min tidning säkert kommit på villovägar hos Posten. Säket någon brevbärare som tyckte tidningen var intressant...
|
Jag har inte heller fått tidningen i tryckt form ännu, så förmodligen dyker den upp på måndag.
|
Den tryckta formen av tidningen har inte kommit ut än. Kommer väl nästa vecka
|
Utgivningsdag är på onsdag, prenumeranterna brukar få den upp till en vecka tidigare och vissa prenumeranter har redan fått sin tidning.
|
fått min idag :-)
|
min kom förövrigt igår.
Mest intressant med testet var att se att ett webbkonto på 250 MB var 50 MB + e-postkonton. Förra årets test var roligare att läsa om. I år har man i princip bara gått på tillgänglighet och inte läst avtalsvillkoren när man jämför. Det är intressant hur IDG kan skriva en stor artikel och ange fri trafik. |
Ja, och de tycker fri trafik är positivt, eller missuppfattar jag det? :)
|
Jag tolkar det som att de tycker att det är positivt ja.
Blir intressant att jämföra med webbhotellstestet i Allt om PC i höst. |
Så klart alla tycker något med ordet "fri" är positivt, sedan hur bra det fungerar hos alla i verkligheten är annan sak.
Har inte orkat köpa testet som pdf än så vet inte vad som stog, men har lite emot tester som IDG har gjort. |
Dom må ha bra tekniska lösningar, men fy vad dyra dom var på domänerna...
Designen på sidan bör väl också förbättras ;) *sorry för detta negativa inlägg* |
Har själv valt webbhotell från IDG:s (eller internetworlds) test för en sajt där kundkretsen finns i Göteborg. Jag valde FSdata på grund av att de påstod sig ha redundance, eller om någon kapar linan med en grävskopa någonstans så finns det en annan lina för att nå server, mail o.s.v.
Samtidigt ville jag ha servern nära Göteborg och ner till helsingborg är ca 20-25 mil. Upptäcker att kontrollpanelen är annorlunda jämfört med de flesta andra webbhotell jag använt tidigare. Det tar liksom tid att hitta de olika verktygen, förinstallerade script o.s.v. Fördelar, som jag ser det, är att jag har tillgång till 63 MySQL Nackdelar, kanske lite futtigt med 15 (eller 25) email-konton. Någon annan som har en annan åsikt? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson