![]() |
Jag har inte orkat läsa den tjocka instruktionsboken man fick med men den är något plastig!!!!
|
Måste man ha ett företag reggat för att beställa där, vill också ha en plastig Xpressomaskin!
|
Testa.. du kan ju betala med kort då gör de ingen kredituplysning (eller borde inte gör det i alla fall..)
|
Fick mitt paket nyss tillsammans med espressomaskinen. Den är ju riktigt snygg och inte alls plastig. Väl värd sina 0 kronor.
|
Ser ut som samma modell som ClaesOlsson saluför under sitt eget märke. De tar runt 500kr för den, så man kan ju räkna ut vad den kostar att köpa in..
|
Jag fick fan inget, men packtejp råder det ingen brist på! Synd att man aldrig packar nåt!
Man skulle varit Filip han blir ju översköjd med prylar! |
Fick den berömda espressomaskinen, men däremot så var pipen av. Kan nog inte med att ringa och påpeka det :)
|
Jag har nog fått en espressomaskin, DHL ringde och sa att de hade 2 paket att leverera. Kommer imorgon bitti så då får jag se.
|
Då kom min leverans oxå, ett par rullar tejp och ett paket pennor och en espressomaskin.
Det tackar vi för! //Björn |
Fick precis nya tidningen ifrån dom, dock står det här att man får med den vid köp för minst 1400:- exkl moms.
Kanske gäller gammla kunder som måste handla så mycket för få den. |
Fick min andra leverans från dom idag, hade beställt lite sopsäckar och tvättmedel...
Som bonus fick jag en kabinväska, en hårtork och ett strykjärn. // Mats |
Samma här.... rätt nice att beställa därifrån... och snabbt går det med. Jag kommer iaf beställa hos dem fler gånger.
|
Citat:
Sist gång beställde jag en 10-pack bläckpennor som de har något erbjudande på, då låg det även med någon bonuspenna för överstrykningar. Tycker ofta det är en trevlig överraskning att beställa från Quill /Anders Holgersson |
Hahaha, snacka om roande läsning. Vi måste ju verkligen visa tråden åt någon på Quill och få höra deras reaktioner på den :)
|
Citat:
|
Pipen på espresso maskinen gick av =(
|
Citat:
Som vanligt, man får vad man betalar för ;) //Björn |
Jag fick en espressomaskin tidigare, nu har jag beställt igen och fick en brevvåg (eller om det möjligen är en köksvåg) som tack. Första gången jag får något riktigt användbart från quill. Denna är mycket uppskattad, har glömt att köpa brevvåg i två år nu :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson