WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero fel - varje dag (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1051029)

pulzion 2011-11-21 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av jeppjepp (Inlägg 20424372)
Nej jag hade Binero i ca 3 veckor innan jag sa upp det. Glad att jag gjorde det, polarn som inte gjorde det är bra trött :)

Btw deras support är rolig. Skickar man två frågor i ett mejl då blir det kortslutning och man får endast svar på den ena frågan. Dessutom är supporten inte ett dugg tekniska då man ofta kan få riktigt pantade svar.

Haha! Skönt att jag inte är ensam om det :). Man får ta en fråga per mail..

Jag har hotell hos ett par olika företag och det som funkat bäst hittills och verkar ha kunnig support är Surftown.. Snabba svar och dom svarar på flera frågor i samma mail. Snabba svarstider och mycket datamängd/plats för priset.

blomkruka 2011-11-22 02:02

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20424603)
dum fråga kanske? Varför dreamhost "och" cn.... varför valde du som du gjorde...

Valde dreamhost då flertalet kompisar tipsade om dessa, och de har nyttjat deras tjänster i flera år. De hade absolut inga klagomål. Dessutom körde dreamhost någon kampanj vilket gav mig 1 år hosting + domän för cirka $9 USD (detta samtidigt som jag sneglade på ny host :) )

Citynetwork valde jag för samtliga .SE-domäner, då de har en kontrollpanel som är lättnavigerad och känns "lätt" för webbläsaren. Dessutom verkar de också vara de som hakar på alla kampanjer gentemot Binero, Lopia osv.

web2k 2011-11-22 03:54

Citat:

Ursprungligen postat av Roosweb (Inlägg 20424717)
Jag måste även jag efter att under en lång period följt dessa trådar om Binero flika in med mina egna erfarenheter av dem. Till att börja med måste jag klargöra att jag inte är något annat än en hobbyutecklare eller vad man ska kalla det. Men har i alla fall 3 WP bloggar (2 med forum) och 3 andra webbplatser placerade vid Binero sedan lite mera än ett år tillbaka. De ligger alltså i den nya hostingmiljön 2,0 med nya kontrollpanelen och hela köret.

Några år bakåt i tiden hade jag flertalet domäner vid Binero, men tack vare deras buggiga kontrollpanel i 1,0 bytte jag till ett danskt större webbhotell ett tag istället som kunde i mitt tycke erbjuda en bättre och stabilare kontrollpanel. Efter ett år eller två började jag leta efter ett nytt webbhotell igen av olika anledningar och snubblade då över Binero ännu en gång. Med tidigare erfarenhet av deras kontrollpanel kändes det inte som det givna valet- men i samband med en kampanj samt lanseringen av 2,0 valde jag att bli kund vid dem igen och har som tidigare nämnt vart det i litet över ett år nu.

Jag måste säga att jag under det året har haft minst problem och strul av alla webbhotell jag tidigare testat (både billigare och dyrare sådana). Jag ska inte sticka under stolen med att kontrollpanelen när 2,0 var helt nytt ibland buggade ur och hade sina brister. Men det var mest småsaker som snabbt fixades till, nu tycker jag att det rullar på klockrent. Även supporten har vart riktigt bra, alltid fått snabba svar om det vart något jag undrat över- dessutom uttömmande och trevliga svar.

Genomgående har jag haft en bra upplevelse av "nya" Binero och kommer gladeligen stanna kvar vid dem även framöver.

Jag hoppas verkligen att alla ni som råkat ut för en massa problem och strul ändå är en minoritet och att ni blir prioriterade när det gäller flytt till 2,0 och annan support. Många av er verkar ha vart kund vid Binero länge (vissa sedan Alebog tom), självfallet bör då även fokus ligga på er. Hoppas det löser sig för er och att även Binero får alla hjul i rullning. Som sagt, jag är ju inget annat än en hobbykodare men även det perspektivet kan kanske vara intressant i diskussionen. :)

Bra inlägg, alltid skönt med en annan syn på saken. Kul att höra att det gått bra för dig. Och visst har man varit med sedan Aleborg Solutions ;-)...

web2k 2011-11-22 03:57

Citat:

Ursprungligen postat av blomkruka (Inlägg 20424741)
Valde dreamhost då flertalet kompisar tipsade om dessa, och de har nyttjat deras tjänster i flera år. De hade absolut inga klagomål. Dessutom körde dreamhost någon kampanj vilket gav mig 1 år hosting + domän för cirka $9 USD (detta samtidigt som jag sneglade på ny host :) )

Citynetwork valde jag för samtliga .SE-domäner, då de har en kontrollpanel som är lättnavigerad och känns "lätt" för webbläsaren. Dessutom verkar de också vara de som hakar på alla kampanjer gentemot Binero, Lopia osv.

aha där ser man. Jag är också nyfiken på CN, hittar inget direkt tråkigt om dem heller. Skulle du kunna tänka dig att lägga allt hos CN om du hade tid och ork eller anser du att de inte klarar av det du behöver?

crazzy 2011-11-22 08:00

Citat:

Ursprungligen postat av pulzion (Inlägg 20424728)
Haha! Skönt att jag inte är ensam om det :). Man får ta en fråga per mail..

Jag har hotell hos ett par olika företag och det som funkat bäst hittills och verkar ha kunnig support är Surftown.. Snabba svar och dom svarar på flera frågor i samma mail. Snabba svarstider och mycket datamängd/plats för priset.

Pfft, sist jag kontaktade Surftowns support var det om huruvida de hade stöd för SSL/TLS för FTP. De hänvisade mig till att kontakta de via twitter istället...

tartareandesire 2011-11-22 08:24

Citat:

Ursprungligen postat av crazzy (Inlägg 20424747)
Pfft, sist jag kontaktade Surftowns support var det om huruvida de hade stöd för SSL/TLS för FTP. De hänvisade mig till att kontakta de via twitter istället...

Haha, det måste vara det roligaste supportsvaret på bra länge :) Förmodar att det var en strategi att försöka få gynnsam aktivitet i Twitter-flödet. En väldigt dålig idé oavsett.

web2k 2011-11-24 02:06

hmm kusligt att höra från någon som är "tekniskt" ansvarig över ens migrering ;-)

Har fått typ en miljon temp sökvägar att kolla och självklart så kan ju inte allt fungera. Inget konstigt med det egentligen men svaren från supporten är lite ... hmm

Binero >>
"Den verkar använda serverside includes (shtml) och det finns endast stöd för på windowssidan i dagsläget och om SSI används måste webbplatsen bytas till en windowsbaserad."

Binero nästa mail >>

Angående SSI så var det mitt fel - jag glömde helt bort att vi klivit över på Apache numer (där fungerar det bra). Tidigare hade vi en Litespeedversion som inte stödjer SSI. Det som fattades på den siten var att lägga index.shtml som DirectoryIndex i .htaccess (vilket jag gjort nu). Är det något annat som inte fungerar som det ska nu?

Jag >>
Allt fungerar förutom att jag är rädd ;-)

emilv 2011-11-24 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20424941)
Jag >>
Allt fungerar förutom att jag är rädd ;-)

Haha! Skönt att det fungerat bra.

blomkruka 2011-11-24 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20424743)
aha där ser man. Jag är också nyfiken på CN, hittar inget direkt tråkigt om dem heller. Skulle du kunna tänka dig att lägga allt hos CN om du hade tid och ork eller anser du att de inte klarar av det du behöver?

Jag skulle välja CN alla gånger över Binero. Mycket på grund av att de har en alldeles förträfflig support som verkar ha gått kurs på telecoaching eller liknande. Nu har jag lagt allt på Dreamhost, men hade jag inte gjort det så hade nog valet blivit Citynetwork.

smsnetwork 2011-11-28 05:11

Jag sa upp mitt binero 1.0 abonnemang då det tog för långt tid och köpt mig ett 2.0 system för 120:- för ett helt år i företagsabonnemang.

Det var bra pris byta under deras sommar erbjudanden och man fick ett 2.0 system automatiskt. Hade också strul med e-post adresserna som tusan i 1.0.

Det löste sig när man gick till binero 2.0 och sedan valde man köra på deras SSL anslutning.

Deras vanliga pop, imp är dåliga typ pop.domännamnet.tld

Jag upplever då inga problem alls med binero, men det är nog för man ligger på för bra server :)

jkwebb 2011-11-28 16:18

Nu tuggar vår sida något fruktansvärt på eftermiddagen - vi kör med Binero!

web2k 2011-11-28 23:14

MEN GUD så bra 2.0 är.. fel efter fel efter fel... dessutom tog de bort mina DNS inställningar vid migreringen.. ingen varning alls... TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BINERO

web2k 2011-11-28 23:15

Nåväl ska väl sluta klaga.. det är som med JYSK man får vad man betalar för ,-)

KryptoniT 2011-11-29 04:39

Böt till City Network för ett tag sedan från Binero (har dock lite domäner kvar hos Binero). Mitt första intryck av City Network var att dem har en väldigt trevlig support (av det lilla jag har erfarenhet av hittills), enkel och tydlig kontrollpanel där allt fungerar vid första klicket och här verkar man även värdesätta långvariga och trogna kunder.

När man satt i Bineros kontrollpanel så fick man huvudvärk varje gång man skulle ändra en DNS-record... Jag vet att det finns genuint duktiga och trevliga människor på Binero, men något har gått riktigt snett det senaste året. Man stoltserade i våras om att migreringen till 2.0 för gamla kunder äntligen var på gång. Man skickade ut "vykort" om det hela etc.

Innan jag böt till City Network nu i höst så hade min flytt fortfarande inte skett. Nu så här i efterhand så förstår jag inte själv varför jag stannade så pass länge som jag gjorde. Jag tycker att det var och är ett enda stort skämt att man som långvarig och trogen kund fick/får betala lika mycket som dem nya kunderna som fick/får mer lagringsutrymme, trafik etc.

Nu körde jag aldrig något krävande hos Binero, så jag hade inget behov av detta. Men det är en principsak.

Precis som några föregående talare har nämnt så verkar man ha släppt den stora kappsäcken med pengar hos marknadsavdelningen. För man har uppenbarligen tid att sitta och arrangera datorspelsturneringar på Dreamhack än att påbörja/slutföra en migrering som man utlovat i över ett år nu.

Mitt personliga råd till de som sitter och velar om flytt: Tveka inte! Byt till ett hotell som fungerar istället.

web2k 2011-11-30 00:03

Vi sitter nog ,eller satt nog, i samma situation och som det verkar fortfarande sitter.. hmm Har ju en hel hög med domäner hos Binero och har kämpat och kämpat med pekningar och reggningar av domän. Eller ärttare sagt felpekningar och ej utförda reggningar av domäner.

En snäll själ såg min klagan här på forumet för någon vecka sedan och erbjöd mig ett gratis år hos Citynetwork. JA tack! jag ångrar verkligen inte en enda sekund. Varje domän jag flyttar eller pekar om får mitt stressade inre att andas ut.

Tyvärr gick jag med på en migrering (har ju tjatat i årtal nu) och fick då två fantastiska konton skapade till min ära. Jag hade ju ett linuxkonto med typ 20 domäner och ett windowskonto med typ 70 domäner. Nu har jag typ samma men med följden att vissa domäner tittar fram på bägge konton så utan att vara helt säker kan man känna sig manad att ändra inställningar för en specifik domän på två ställen.. alltså logga in på ett, ändra, logga ut och in på det andra.

Tyvärr har den annars så fina supporten visat ganska så tråkiga sidor på senare tid.

Ärenden besvaras inte...
Ärenden lämnas aldrig över vid personal-skiftbyte...
Ärenden reproduceras inte och följs upp, utan stängs med kommentaren ...vadå fungerar det inte hos dig!???...
Ärenden hanteras av olika peroner som har otroligt skilda kunskapsnivåer, med följden att ärendet haltar och ibland tappas bort.

Som sagt... det är mycket snack om hur häftiga tävlingar som avgörs och, andra tillställningar som besöks. Detta är ju naturligt för ett företag som Binero, som måste synas. Jag är imponerad över hur duktiga de ändå är på att sälja sitt koncept.

Och visst är deras idé, fin, kunden har alltid rätt och har rätt att ångra sig. MEN det faller så fruktansvärt hårt i backen när man totalt struntar i att lösa problemen som finns.

Det kan inte vara så att deras "programmerare" inte kan. Det måste vara så enkelt att det är Herr nummer 1, chefen själv som styr och ställer och inte inser att han borde sätta sig ner med whiskey i näven... andas ut, inse att han nått en bra bit på vägen och ta in de som kan ta företaget vidare. Han verkar då inte klara av det. Det luktar ju enmansstyrt företag lång väg! Det behöver inte var en nackdel, så länge denna man eller kvinna inte är så pass mätt av sin egen framgång att man inte orkar ta den branta backen utan tar genvägen runt om....

Lite synd är det dock att inte de som verkligen INTE har problem med Binero skriver här. Blir lite färgat av all missnöjda typer med undertecknad i spetsen... Vore kul att höra hur bra Binero är, hur bra 2.0 är och hur bra deras system verkligen fungerar...

Faktum är ju att Binero rullade på när många andra dog i sviterna av stormen.. tål att tänkas på...

KryptoniT 2011-11-30 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20425608)
Vi sitter nog ,eller satt nog, i samma situation och som det verkar fortfarande sitter.. hmm Har ju en hel hög med domäner hos Binero och har kämpat och kämpat med pekningar och reggningar av domän. Eller ärttare sagt felpekningar och ej utförda reggningar av domäner.

En snäll själ såg min klagan här på forumet för någon vecka sedan och erbjöd mig ett gratis år hos Citynetwork. JA tack! jag ångrar verkligen inte en enda sekund. Varje domän jag flyttar eller pekar om får mitt stressade inre att andas ut.

Tyvärr gick jag med på en migrering (har ju tjatat i årtal nu) och fick då två fantastiska konton skapade till min ära. Jag hade ju ett linuxkonto med typ 20 domäner och ett windowskonto med typ 70 domäner. Nu har jag typ samma men med följden att vissa domäner tittar fram på bägge konton så utan att vara helt säker kan man känna sig manad att ändra inställningar för en specifik domän på två ställen.. alltså logga in på ett, ändra, logga ut och in på det andra.

Tyvärr har den annars så fina supporten visat ganska så tråkiga sidor på senare tid.

Ärenden besvaras inte...
Ärenden lämnas aldrig över vid personal-skiftbyte...
Ärenden reproduceras inte och följs upp, utan stängs med kommentaren ...vadå fungerar det inte hos dig!???...
Ärenden hanteras av olika peroner som har otroligt skilda kunskapsnivåer, med följden att ärendet haltar och ibland tappas bort.

Som sagt... det är mycket snack om hur häftiga tävlingar som avgörs och, andra tillställningar som besöks. Detta är ju naturligt för ett företag som Binero, som måste synas. Jag är imponerad över hur duktiga de ändå är på att sälja sitt koncept.

Och visst är deras idé, fin, kunden har alltid rätt och har rätt att ångra sig. MEN det faller så fruktansvärt hårt i backen när man totalt struntar i att lösa problemen som finns.

Det kan inte vara så att deras "programmerare" inte kan. Det måste vara så enkelt att det är Herr nummer 1, chefen själv som styr och ställer och inte inser att han borde sätta sig ner med whiskey i näven... andas ut, inse att han nått en bra bit på vägen och ta in de som kan ta företaget vidare. Han verkar då inte klara av det. Det luktar ju enmansstyrt företag lång väg! Det behöver inte var en nackdel, så länge denna man eller kvinna inte är så pass mätt av sin egen framgång att man inte orkar ta den branta backen utan tar genvägen runt om....

Lite synd är det dock att inte de som verkligen INTE har problem med Binero skriver här. Blir lite färgat av all missnöjda typer med undertecknad i spetsen... Vore kul att höra hur bra Binero är, hur bra 2.0 är och hur bra deras system verkligen fungerar...

Faktum är ju att Binero rullade på när många andra dog i sviterna av stormen.. tål att tänkas på...

Givetvis skall dem få synas på olika tillställningar etc, men det känns något ironiskt att man verkar vara mer engagerade i att ta in nya kunder när man inte tar hand om sina nuvarande och i många fall trogna kunder.

Sen att man inte dök under stormen är väl inte direkt konstigt då den till störst del drabbade södra Sverige där bl.a. FSdata har sin hall. Binero har sina servrar positionerade i Stockholm såvitt jag vet.

Jag brukar inte vara den som gnäller i första taget, men efter 1-1,5 år med lovord om migrering till den nya miljön så var måttet rågat för min del i alla fall. Ända sedan jag blev kund hos Binero 2007/2008 så har det sakta men säkert gått mer och mer utför.

KristianE 2011-11-30 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av KryptoniT (Inlägg 20425665)
Sen att man inte dök under stormen är väl inte direkt konstigt då den till störst del drabbade södra Sverige där bl.a. FSdata har sin hall. Binero har sina servrar positionerade i Stockholm såvitt jag vet.

Vi har våra prylar i Göteborg och här blåste det en hel del och många hade strömavbrott. Varken vi
(eller vad jag hört - någon annan) har haft problem i sina hallar?

Fiber går ju inte direkt i luften.. Så det handlade nog om strömavbrott för FS-Data i närmaste
telestation som gjorde att ingen kunde nå deras nät.

MKÖ 2011-12-02 01:09

Varför är det glapp i åtkomsten till mina sajter i princip varje dag mellan 00.00 - 06.00????
Börjar bli riktigt trött på detta, hade det inte varit för att jag är till viss del lat, så hade jag bytt webbhotell till loopia (som faktiskt fungerar). Men nu har man samlat på sig årtal av innehåll på webbhotellen på Binero.

*Suck*

Adestro 2011-12-02 17:01

Om någon från Binero följer denna tråd så kan jag tipsa om att ni har en särskrivning på startsidan under "Domänkonto":

Vidare befordring av e-post
Vidarebefordring av www

MightyNicko 2011-12-02 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av web2k (Inlägg 20425447)
MEN GUD så bra 2.0 är.. fel efter fel efter fel... dessutom tog de bort mina DNS inställningar vid migreringen.. ingen varning alls... TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BINERO

Jag sa ju att det var bättre med 1.0 :)

Nu verkar i alla fall mina problem ha lugnat ner sig lite. Inte haft problem sen i lördags då 5st webbsidor dök och tog Binero 3 dagar att ordna.

Ang City Network? Förutom att det fungerar, kan du se några skillnader i prestanda etc och hur är deras kontrollpanel i jämförelse med Bineros?

Danielos 2011-12-04 11:11

Citat:

Ursprungligen postat av MightyNicko (Inlägg 20426007)
Ang City Network? Förutom att det fungerar, kan du se några skillnader i prestanda etc och hur är deras kontrollpanel i jämförelse med Bineros?

Det finns en ny tjänst på prestandajämförelser där du kan se skillnanden: http://www.webhosting-benchmark.com/rank

frecka 2011-12-04 13:20

Nu kan jag inte nå min kontrollpanel i Binero... igen... Någon annan som har det problemet?

Jag hade nyss överfört en domän från citynetwork till binero.

Alltså, denna är det: service.binero.se

gregoff 2011-12-04 14:39

Hade samma problem själv innan, men verkar funka nu.

Citat:

Ursprungligen postat av frecka (Inlägg 20426139)
Nu kan jag inte nå min kontrollpanel i Binero... igen... Någon annan som har det problemet?

Jag hade nyss överfört en domän från citynetwork till binero.

Alltså, denna är det: service.binero.se

MightyNicko 2011-12-04 20:45

Citat:

Nu verkar i alla fall mina problem ha lugnat ner sig lite. Inte haft problem sen i lördags då 5st webbsidor dök och tog Binero 3 dagar att ordna.

Varför skulle jag öppna min stora käft och säga att det var lugnt? Nu har några av mina domäner fått fel namnservrar, trots att det står rätt i kontrollpanelen, och går inte att nå :mad:
Suck

MightyNicko 2011-12-04 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av Danielos (Inlägg 20426130)
Det finns en ny tjänst på prestandajämförelser där du kan se skillnanden: http://www.webhosting-benchmark.com/rank

Tack för den!

jkwebb 2011-12-06 12:14

Vad hände nu då? :O

Nu dog vår sida *pang* bara så där :/

"Den här webbsidan är inte tillgänglig"

-----

1-2 minuter senare funkade den...Haha! :D

tartareandesire 2011-12-06 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av jkwebb (Inlägg 20426352)
Vad hände nu då? :O

Nu dog vår sida *pang* bara så där :/

"Den här webbsidan är inte tillgänglig"

-----

1-2 minuter senare funkade den...Haha! :D

Det är många som har reagerat på mycket korta men frekventa nertider hos Binero under det senaste året typ. Vet inte om något förändrats, har inte direkt märkt av det själv men det kanske bara gäller 2.0.

jkwebb 2011-12-06 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20426353)
Det är många som har reagerat på mycket korta men frekventa nertider hos Binero under det senaste året typ. Vet inte om något förändrats, har inte direkt märkt av det själv men det kanske bara gäller 2.0.

På 1.0 har vi inte märkt några nertider överhuvudtaget..

tartareandesire 2011-12-06 14:16

Citat:

Ursprungligen postat av jkwebb (Inlägg 20426355)
På 1.0 har vi inte märkt några nertider överhuvudtaget..

Samma här. Jag vill som sagt var inte flytta längre :)

Tsprit 2011-12-06 14:24

Där åkte samtliga mina sidor ner... hmm?

mister 2011-12-06 14:26

Detta är ju perfekt precis förlängt mitt webhotell med 1 år haha så blir de mer nertider?!?!?!?!?!?!??!?! VAFAN BLIR JU FÖRBANNAD

Tsprit 2011-12-06 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av mister (Inlägg 20426361)
Detta är ju perfekt precis förlängt mitt webhotell med 1 år haha så blir de mer nertider?!?!?!?!?!?!??!?! VAFAN BLIR JU FÖRBANNAD

Hahaha :D,

Hur kan du förlånga binero med 1år? Jag packar mina väskor och drar direkt när mitt år är slut.

mister 2011-12-06 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Tsprit (Inlägg 20426364)
Hahaha :D,

Hur kan du förlånga binero med 1år? Jag packar mina väskor och drar direkt när mitt år är slut.

Hahahahaha, låter ju ironiskt eller hur men orkar inte flytta över alla hemsidor till nytt webhotell :( massa krabb och jobbigt. Sen har jag varit rätt så nöjd men alla nertiderna börjar gå mig på nerverna hade inte märkt av det om min telefon inte blev nerringd för att en av webshoparna ligger nere HAHAHA :(

web2k 2011-12-07 03:36

Citat:

Jag sa ju att det var bättre med 1.0 :)

Ursäkta dröjsmålet.. vilat ut efter en helvetes månad och migrering till 2.0.. Har btw bestämt mig för att sluta har hemsidor hos Binero. Om jag ser skillnad. Ja det är verkligen stor skillnad. Ändrar jag något hos CN så slår det igenom. Hos Binero är det inte alls säkert att systemet ens uppfattar min förändring och i värsta fall får jag kontakta supporten och vänta 2-7 dagar på en lösning.

web2k 2011-12-07 03:40

Btw jag hoppas verkligen alla som löser mina inlägg, läser dem med en stor nypa salt. Det är min personliga upplevelse av Binero jag reflekterar inte "den enda sanningen". (Kanske inte var så många som trodde det heller ;-) ) Som det verkar är det inte så många som har problem med Binero och det är ju perfekt. Troligtvis kommer det bli enklare efter min flytt för alla inblandade ;-)

jkwebb 2011-12-07 21:24

Vi tänkte testa på USA förhoppningsvis, med en av våra sidor när abonnemanget löper ut med Binero.

digiArt 2011-12-08 08:36

Varför väntar ni tills abonnemanget löper ut?

http://www.binero.se/webbhotell/peng...llbaka-garanti

jkwebb 2011-12-08 09:37

Citat:

Ursprungligen postat av digiArt (Inlägg 20426628)
Varför väntar ni tills abonnemanget löper ut?

http://www.binero.se/webbhotell/peng...llbaka-garanti

För att för oss är det en dag kvar tills fakturan ska vara betald ;)

Adestro 2011-12-09 11:35

Får nu "Not enough privileges" när jag loggar in.

Det funkar när jag testar i inkognito-läge så jag får väl rensa alla cookies för att lösa det. Tack Binero!

Lixom 2011-12-09 14:02

Idag blev det fel med DNSSEC, vilket innebär att ens domän inte fungerar och därmed mail, ftp mm. Måste använda de alternativa adresserna. Underbart när man lanserat en ny iPhone app i måndags och de första omdömena som trillar in säkerligen kommer vara negativa...

Någon som kan tipsa om en host som tillåter cron?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson