![]() |
Citat:
|
Bishop's Arms är helt ok tycker jag.
|
Funkar fint för min del
|
Bishop's Arms låter fint :)
|
bishops är ett säkert kort,tänker dock på "trådlöst" som är 16, men det borde väll inte vara några problem?
någon som vet om man kan boka bort på bishops? |
Citat:
Tveksamt om dom ens har någon koll på vardagar. Vet inte om det går boka bord eller inte. |
Citat:
Dem undrar dock hur många det är som tänker äta, själv kan jag tänka mig att äta en bit. vad jag minns så är det inte så jättedyrt att äta där. Hur många fler tänker äta? |
Är väl alltid gott att äta lite.
|
Jag ska äta
|
Jag ska också ha käk.
|
En härlig burgare blir det allt.
|
Me eat food.
Plx. |
Citat:
Jag vet inte, känns som att denna träffen inte kommer bli aktuellt för mig. Citat:
Hur som helst så känns det som att jag inte kan komma, kanske får vänta tills fram mot våren/sommaren? Mvh Trådlöst som önskar er alla som ska gå och andra en lycklig träff med glädjefull inspiration. |
Några stycken på ODERLAND hänger gärna på ;-) 2st säkra kort och kollar med 2 till imorgon.
|
Jag får allt också i mig lite mat.
|
Vilken tid skall vi säga? runt 7, blir det bra?
|
Citat:
|
Japp! Den 7:e klockan 7 blir guld.
|
KL 7 är ok för min del. Låter de andra från oss anmäla sig själva (inget tvång! ;-)
|
Citat:
tvinga dom jäklarna! :D. Sen super vi dom fulla så vi får alla fulhistorier om dig.. (när du är på toa självklart). synd att jag till största sannolikhet inte kommer. |
Kl 19, den 7 alltså.
Ha så kul! :) |
Jag kommer också! Är det Bishopsen på Avenyn?
|
Citat:
Det finns 2 bishops i göteborg, tänkte vi tar den som ligger vid domkyrkan, ligger i samma hus som Elite Plaza. |
Jag har mailat och bokat bord, har dock itne fått någon bekräftelse ännu.
|
Citat:
|
Citat:
Oderland (2st) David får inte till login på sitt konto på WN tyvärr |
Citat:
|
Synd att man inte kan närvara=( aja kanske någon annan gång=)
|
Jag käkar gärna också :)
|
Blir trevligt att träffa er igen. Antagligen blir jag utkastad från kund kl 16:30-17:00 mitt
inne i stan så jag kanske hamnar på nåt fik nånstans tills 19. Men vi ses på Bishop's Domkyrkan i alla fall, kl 19. |
Citat:
|
Trevligt, då kan vi ju ses tidigare. Kan ju ringa när jag vet mer.
|
Citat:
När man ändå är förbi gbg, fast inget säkert då man ändå ska ner snart igen och patcha 4-5 andra fiberpar. |
Citat:
Han behöver för övrigt inte kunna logga in eller ens vara medlem för att följa med :) |
fick bekräftelse nu att bordet är bokat :)
ses på måndag! |
Jag måste nog tyvärr säga att jag drar mig ur. Men jag KANSKE dyker upp ändå. Ska inte käka eller så.
|
Citat:
|
Citat:
|
Gott, det var bokat mat till oss också eller?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson