![]() |
Min vistelse på toaletten brukar gå åt med att fota resultatet och besöka sedan Rate My Poo hemsidan för att man vill att andra skall beskåda sitt mästerverk ;)
skämt åh sidor så sitter jag faktiskt och visslar och små sjunger. |
Hehe, trodde att jag var den enda på forumet som kände till sidan Rate My Poo, skönt att höra att vi åtminstone är två. :D
|
RateMyPoo verkar något överdrivet.
Själv kollar jag mailen, svarar på mail, löser sudoku, spelar black-jack, surfar runt mm. På iPhone alltså! Händer att man öppnar brev också (vanlig snigelpost alltså) om man inte har något bättre för sig... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Siten är säkert Webmastrad..
|
Citat:
Det fattas nämligen ett "tvätta händerna" där för att det ska kännas riktigt bra |
Lägger kabel.....
|
Haha, ja det här blev ju en rolig tråd. :p Fler svar kanske...?
|
Känns som att alla har skrivit sitt redan :(
|
Jag brukar klippa naglarna eller rensa appar på iphonen
|
känns som att alla äger en Iphone haha :)
|
Nej, inte alla... Bara alla webmasters (manliga, eftersom det inte finns några tjejer på internet)
|
Känns som att Iphone är en tjej telefon :)
|
Citat:
|
Haha, indeed! Som Nokia 3310...?
Citat:
|
Citat:
|
Sånt har jag inte råd med, är grymt fattig just nu! Hade jag haft en bra mobil så hade jag lätt suttit och spelat på den när jag är på toa. :)
Citat:
|
Citat:
|
Haha indeed, äger dock inte en 3310 lägre, hade en för tio år sen.. Har en Sony Ericsson Xperia X1 så lite spel finns det allt! :)
Citat:
|
Men om iPhone är en tjejtelefon, och alla på WN har en iPhone, och det inte finns några tjejer på internet... Hur går det ihop?
|
Homosexuella killar borde räknas som "tjejer".. imo..
Citat:
|
Så WN är ett gayforum, maskerat till ett forum för webmasters?
Eller är alla webmasters gay? |
Det var inte så jag menade :( Eller jag vet snarare inte vad jag menade med mitt tidigare inlägg. Skyller på för lite sömn! :)
Citat:
|
|
Haha..
+1 "Dan Nilsson tycker t.ex. det är trevligt att äta middag och ringa kompisar från toaletten" |
Jag har alltid med mig något att läsa. Gratistidningen Metro, City, Vi i Vasastan. Höjdpunkten är när ett nytt nummer av PC för alla eller tidningen Foto kommer. Då sitter man länge. Av någon anledning så läser jag tidningarna som bäst på toan.
|
Samma här.. Jag brukar aldrig läsa annars men på toa går det bra!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nja, inte direkt. Men nånstans tyckte jag mig ana en ton av att HTC är "manligt". Fast nej, det har du inte heller skrivit utan den tanken låg nog mer hos mig än hos dig. :) För övrigt var det ju bara en fråga jag ställde. Och alla vet att HTC is the shit.
|
Citat:
|
Citat:
(For the record: Nej för fasiken. :p) |
...inser att jag behöver gå i terapi för att vänja mig av vid den där smajlisen... :-/
|
Va?! :O
Finns det tjejer på Internet?! |
Citat:
|
Det finns "tjejer" på nätet, men oftast är det gubbar i femtioårsåldern
|
Nej, det finns inga tjejer på internet! Du är säker hos oss!
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson