![]() |
Trevligt.
Såg ut som jag skulle vara uppbokad den kvällen, men har nu kommit loss och skrivit upp mig på listan. Vi ses. |
Ni som inte har skrivit upp er på listan än gör det: http://123.writeboard.com/4d5842e1517e1096a (pw:webmaster).
Vi behöver spika/boka var vi tar vägen efter TD. Någon som orkar ta på sig att göra det? |
Alla pekar på Björn :)
|
Varför ett så "tvärt" datum? Krockar med skolavslutningar och allt. Vi som bor i de avsides delarna av riket måste ju också ha tid att komma fram. (Värmland) :) Hänger på nästa gång istället...
|
Fick tyvärr förhinder och har avskrivit mig. Ha det så trevligt ikväll!
|
Några som vill spika någon tid vi träffas utanför Sveavägen 20?
Alla får ha på sig kyckling gula trikåer och teflånhattar så man ser vilka om är vilka. :P |
Citat:
|
Citat:
17:45 står jag utanför med gula trikåer, visserligen kanske vi lyckas lokalisera varandra utan dem :) |
det har kört ihop sig lite för mig, jag hinner inte till td men hoppas kunna ansluta senare. håller utkik efter en gul kycklingdräkt på vapiano...
|
Ifall de kommer sniglar efter utsatt tid som inte vet vart de ska gå så kan de slå en signal på :nr***
Edit: Tack för ikväll pansjisar. :-) |
Tack för en trevlig och givande kväll! // Christoffer
|
Ja det var trevligt! Ännu trevligare vore om nästa träff blev på en fredag eller lördag!
|
Tack alla för en trevlig kväll, särskilt stort tack till Tradedoubler för lokaler & öl.
|
Tack för igår! Mycket trevligt att se några ansikten bakom nicken =)
Det här borde vi göra om, på regelbunden basis! =) Vänligen/ Pansjis-Carro |
Tack TD och alla andra för en trevligt kväll.
|
Nu har man sugit åt sig all info :) time to make some $$$
Hehe, tack TD och alla andra. |
Tack för trevlig kväll
Kul att träffa er entreprenörer igår!
|
Nu är det kallt och regnigt, dags för en träff igen!?
Vad säg tex om nu på tors 25/11? Öl hos Björn och middag på Aya Sofya? :) |
Citat:
|
25/11 funkar för mig, och öl finns alltid på kontoret :) Fler som är intresserade?
|
Citat:
|
Hade varit skoj om ni ville fixa ngt söderut. Händer sällan ngt skoj i Skåne numera :)
|
Jag är intresserad! Men är det inte lämpligt med en ny tråd, typ "WN-träff 25/11", det blir störigt att bläddra runt i denna tråden och läsa info om fel träff...
|
Citat:
Jag kan tyvärr inte den här gången. Skulle vi kunna dra ihop en till nångång 16 - 23 december, eller har folk fullt upp innan julen? |
Lite synd som andra sagt att den bara är i huvudstaden.. En Norrköpingsträff kanske vore nåt ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är gärna med också 25/11
Citat:
Norrköping är inte så stort, så kanske bättre ta tåget till Stockholm. Men Malmö/Göteborg är det väl bara dra igång en tråd och leta intresse. |
Kul - verkar som vi kan bli ett gäng! :)
Har i enlighet med traditionen starat ett writeboard och lagt till er som hittills sagt ja i tråden. Uppdatera gärna med namn och sajt + uppdatera vid förhinder, fler etc så att vi kan boka bord. http://123.writeboard.com/ru13kofwelh9mj05 (pw: webmaster) |
Plats: "Vi träffas hos Björn"?
Vore bra med ett förtydligande. |
Citat:
kanske bäst att björn själv kommer med förtydligandet... |
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson